نوشاد عالمیان: با نیما در لیگ اروپایی بازی می‌کنیم/ المپیک برایم خیلی بد بود


نوشاد عالمیان

پینگ‌پنگ‌باز المپیکی ایران گفت: بعد از افتی که داشتم تلاش کردم وضعیتم بهتر شود و حتی فکر بازی در لیگ های اروپایی هم هستم.

نوشاد عالمیان در گفت و گو با سادس درباره روند صعودی که در رنکینگ جهانی تنیس روی میز در پیش گرفته است، بیان کرد: یکی، دوسال افت داشتم  و این ممکن است برای هر ورزشکاری رخ دهد و برای من هم پیش آمد اما اکنون در این یک سال و نیم اخیر وضعیتم خوب شد. زیر نظر پدرم  و سرمربی تیم ملی تمرینات خوبی پشت سر گذاشتم و آنها به من کمک کردند، من هم خودم خیلی تلاش کردم. هدفم این است این روند را ادامه دهم  و وضعیتم بهتر شود.

عالمیان در پاسخ به این پرسش فکر نمی‌کند، بهتر است به فکر حضور در کمپ و لیگ‌های اروپایی باشد، تصریح کرد: ۱۰۰ درصد در فکر خودم هم این مسئله است و می‌خواهم برای سال۲۰۱۹ به همراه نیما در لیگ اروپایی بازی کنم.

عالمیان در مورد اینکه بعد از المپیک با انگیزه تر کار کرد، تصریح کرد: المپیک برای من خیلی بد بود اما بعد از آن تلاشم را بیشتر کردم تا شرایطم بهتر شود و خدا را شکر جواب می گیرم.  امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد.

او درمورد اینکه حضور بازیکنان کره شمالی در لیگ برتر چقدردر کیفیت بازی ها تاثیر دارد، تاکید کرد:  حضور بازیکنان کره شمالی خیلی در کیفیت بازی ها تاثیر دارد چون بازیکنان خیلی خوبی هستند. سال گذشته در لیگ برتر دانشگاه آزاد با فدراسیون مشکلاتی داشت، کاش چنین مسائلی پیش نمی آمد اما امسال فدراسیون به دنبال این است که لیگ خوبی را برگزار کند و در این مدت با وجود مشکلات خیلی تلاش کرد. فکر می‌کنم امسال لیگ بهتری را پیش رو داشته باشیم.

ملی پوش پینگ‌پنگ ایران در مورد توقعی که از او برای کسب نتایج خوب در تورهای سوئد و اسپانیا وجود دارد، گفت: مسئولیت من این است که تلاش کنم و سعی خودم را در مسابقات پیش رو خواهم کرد و کم کاری نمی‌کنم.

پینگ پنگ باز المپیکی ایران در مورد تورهای ایرانی و تفاوت کیفی آن با سال گذشته، گفت: نظر خاصی ندارم. به هر حال فدراسیون تصمیم‌گیری کرده چنین مسابقاتی باشد و ما هم بازی می‌کنیم. مشکل خاصی در نحوه برگزاری وجود نداشت. کمی مشکلات کوچک دارد و به مرور زمان این اشکالات بر طرف می‌شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *