گواردیولا: دو بار شکست دادن ناپولی باورنکردنی است


پپ گواردیولا

سرمربی منچستر سیتی از پیروزی شاگردانش در ایتالیا بسیار خوشحال است و احساس غرور و افتخار می کند.

به گزارش سادس و به نقل از اسکای اسپورت، نتایج درخشان منچستر سیتی با پپ گواردیولا همچنان ادامه دارد و این بار این تیم انگلیسی توانست در لیگ قهرمانان اروپا ناپولی را با نتیجه چهار بر دو از پیش رو بردارد تا صعود خود را به دور بعد نهایی کند.
پپ گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: دو بار شکست دادن ناپولی در دو هفته دستاوردی باورنکردنی است. ناپولی بسیار قوی نشان داد و بازی را بهتر از ما شروع کرد و به گل هم رسید. آنها در ۲۰ دقیقه نخست ما را قربانی کردند اما خوشبختانه واکنش بسیار خوبی از خود نشان دادیم و توانستیم به بازی برگردیم.
او ادامه داد: شکست دادن ناپولی با این نتیجه آن هم در خانه حریف اصلا کار آسانی نیست. از پیروزی امشب احساس غرور می کنم چرا که می دانم برابر چه تیم بزرگ و خوبی توانستیم به پیروزی برسیم. من علاقه زیادی به ناپولی دارم.
گواردیولا در پایان سخنان خود گفت: ناپولی سبک بازی خاص خود را دارد. در ۲۰ دقیقه نخست آنها آنقدر خوب بودند که من حتی فرصت فکر کردن پیدا نکردیم. شجاعت لازم را در ابتدا نداشتیم. سبک بازی ما و ناپولی بسیار نزدیک به هم است. هر دو تیم دوست دارند که توپ را در اختیار داشته باشند و آن را به گردش درآورند. تیمی که بیشتر توپ را به گردش در می آورد تیم حریف را اذیت می کند. در ۲۰ دقیقه نخست اصلا حرفی برای گفتن نداشتیم اما بعد از آن شرایط تغییر کرد و بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *