ویسی: از بازی با سیاه‌جامگان مشکلات‌مان حل می‌شوند


دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و پرسپولیس

سرمربی استقلال خوزستان گفت: بازیکنان ما لیاقت خود را در جام حذفی نشان دادند و می‌توانند کارهای بهتری را در لیگ برتر انجام دهند. امیدوارم با یک بازی خوب و سراسر هجومی، تمام امتیازهای بازی را کسب کنیم.

به گزارش سادس، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سیاه جامگان مشهد اظهار کرد: وضعیت ما به گونه‌ای است که نباید ببازیم. به این مهم رسیدیم که باید با تمام وجود بازی کنیم و امتیازات لازم را کسب کنیم و بیشتر از این عقب نیفتیم و از ته جدول جدا شویم. بازیکنان ما لیاقت خود را در جام حذفی نشان دادند و می‌توانند کارهای بهتری را در لیگ برتر انجام دهند. امیدوارم با یک بازی خوب و سراسر هجومی امتیازات بازی را کسب کنیم. این بازی برای ما شش امتیازی است. با ماموریت‌هایی که به بازیکنان دادیم، امیدوارم پیروز میدان شویم.

او با اشاره به مشکلات روحی و روانی تیمش یادآور شد: در تیم ما روح و روان نیست. در زدن ضربات آخر مشکل داریم. با صحبت‌هایی که داشتیم از نظر روانی بهتر شدیم. امیدوار به آینده هستیم. امتیازهای زیادی را از دست دادیم ولی با دو پیروزی ‌بهتر می‌شویم. ما بد بازی می کردیم و آمادگی روحی و روانی نداشتیم. فکر می‌کنم از این بازی مشکلات ما حل شود و یک تیم خوب داشته باشیم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره مشکلات مالی این تیم گفت: از سال قبل وعده هایی به بازیکنان دادند که عملی نشد. با تمام تلاش‌ها مشکلات باقی ماند. ما هم مقداری پول تزریق کردیم اما مشکلات، مجددا به وجود آمد. اتفاقات بدی برای ما رخ داد و از نظر روحی و روانی به مشکل خوردیم.

او درباره این که گفته می‌شود بعد از قهرمانی در لیگ برتر، مسئولان و کادر تیم به این عنوان قانع شدند، گفت: آن سال بارها گفتم که مردم خوزستان، مسئولان تیم، من را نخواستند و به من گفتند برو. من شاهد هم دارم. من هم رفتم و دروغ‌هایی که به بازیکنان گفتند باعث شد تیم نابود شود و از این تیم بروند. چه کسی دوست دارد از تیم قهرمان برود؟ امیدوارم با تلاشی که به خرج می‌دهیم و با پشتوانه حمایت مسئولان استان به جایگاه اصلی خودمان برگردیم.

ویسی در پاسخ به این سوال که تاثیرگذار ترین مربی برایش کدام مربی بوده است گفت: رسول کربکندی برای من خیلی زحمت کشید. برای تمام مربیانی که با آن‌ها کار کردم، احترام می‌گذارم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *