ماجرای مهمانی منتخبان زاگرس نشین مجلس یازدهم در هتل اسپیناس چیست/ آیا پای نماینده پرحاشیه در میان است

به گزارش خبرنگار پارلمانی پایگاه خبری سادس، منتخب اصلاح طلب مجلس یازدهم که مجددا سودای ریاست یکی از کمیسیون های مهم مجلس را در سردارد، منتخبین زاگرس نشین مجلس یازدهم را روز سه شنبه 16 اردیبهشت به هتل اسپیناس تهران دعوت کرده است.

شنیده شده این نماینده کنونی مجلس دهم و از نمایندگان نزدیک به دولت که حاشیه‌های زیادی برای تایید صلاحیتش در انتخابات مجلس یازدهم بوجود آمده بود با دعوت از منتخبین مجلس یازدهم به این مهمانی در صدد تشکیل فراکسیون زاگرس نشینان است.

در مجلس های قبلی برخی از روسای کمیسیون های مربوط به حوزه اقتصاد و انرژی با تاکتیک جذب نمایندگان حوزه‌های انتخابیه نزدیک به خود و ورود این نمایندگان به کمیسیون هدف، ریاست کمیسیون مطبوع را برای خود تضمین می‌کردند.

رئیس کمیسیون اقتصادی یکی از دوره‌های مجلس با عضوگیری از نمایندگان آذری زبان و تطمیع این افراد بدون هیچ سابقه تخصصی سال‌ها بر صدارت کمیسیون اقتصادی تکیه زده بود به نظر می‌رسد این تاکتیک آخرین حربه برای رسیدن به ریاست کمیسیون مهم مجلس در دوره یازدهم توسط این نماینده اصلاح طلب که درایام تبلیغات انتخاباتی نسبت به تبلیغات گران و پرحاشیه اش واکنش های فراوانی صورت گرفته بود، باشد.


تعدادی از منتخبین استانهای غربی کشور از جمله استان‌های کرمانشاه، لرستان، همدان، کهگلویه و بویر احمد و چهارمحال بختیاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سادس ازبرگزاری مهمانی منتخبین استانهای زاگرس نشین اظهار بی اطلاعی و از هرگونه اظهار نظر در این مورد خود داری کردند.

اما حجت الاسلام سید محمد موحد منتخب مردم کهگیلویه و بهمئی با انتقاد از برگزاری نشست منتخبین زاگرس نشین پارلمان آینده در هتل اسپیناس گفت: هتل اسپیناس جای مناسبی برای تجمع منتخبین مردم نیست، باید پیگیری شود که دعوت کننده این مراسم چه کسی بوده و ابهامات به وجود آمده در این باره از ایشان پرسیده شود.

فریبرز بشیری منتخب مردم پاکدشت هم به این دعوت واکنش نشان داد و در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: ۱۶ اردیبهشت منتخبین زاگرسی مجلس یازدهم را به هتل اسپیناس دعوت کرده اند.
حضور و تصمیم گیری در گرانقیمترین هتل برای مردم، در هفته معلم و روز کارگر، نه با اخلاق و دین جور در می آید و نه رضایت موکلین شرافتمندی که اکثرٱ قشر کارگرن و قادر به تأمین مصارف يوميه خود نیستند را در پی دارد.

الیاس نادارن منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با انتشار این خبر در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت در این اوضاع اقتصادی 16 اردیبهشت منتخبین زاگرسی مجلس یازدهم را به هتل اسپیناس دعوت کرده اند! کاری به مخدوش کردن مرزبندی سیاسی ندارم ولی از موکلین خود خجالت نمیکشید؟ جواب مدجویان کمیته امداد و نیازمندان را چه می دهید؟

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *