بهره‌برداری از ۳۵ پروژه عمرانی در شمیرانات با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان


۳۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت و با حضور دبیر هیات دولت، معاون اجتماعی استاندار تهران و فرماندار شمیرانات در شهرستان شمیرانات به بهره‌برداری رسید.

به گزارش سادس، فرماندار شهرستان شمیرانات در مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ها گفت: برای اجرا و بهره‌برداری از این ۳۵ پروژه اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است. بیش از ۳۱ میلیارد تومان از مجموع اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این پروژه‌ها از طریق شهرداری فشم، شمشک و لواسان تامین و سرمایه‌گذاری شده است.

عزت‌الله خان‌محمدی افزود: طراحی و تکمیل ورودی شهر فشم، تکمیل ورودی شهر شمشک، گازرسانی به روستاهای کند علیا، سفلی، بوجان، کردیان مزرعه سادات و ناصر آباد از جمله پروژه‌های افتتاح شده در این شهرستان هستند.

وی در ادامه به اجرای پروژه اسکادا (کنترل سیستم‌های آب و فاضلاب) در شهر لواسان اشاره کرد و ادامه داد: پروژه اسکادا از جمله پروژه‌هایی است که از سوی آبفا اجرا و بطور شبانه‌روزی تاسیسات آب و فاضلاب و چاه‌ها و منابع آبی را رصد و کنترل می‌کند. در کمیته اقتصاد مقاومتی این شهرستان پروژه‌هایی با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومان به تصویب رسیده که اعتبارات موردنیاز آن از طریق بخش خصوصی تامین می‌شود.

فرماندار شهرستان شمیرانات تاکید کرد: با کمک دولت و اجرایی شدن این پروژه‌ها بیش از چهار هزار فرصت شغلی در شهرستان شمیرانات ایجاد می‌شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *