احسان حدادی فردا به بلاروس می رود/ سایر ملی پوشان در ایران تمرین خواهند کرد


احسان حدادی

اردوی تیم ملی دوومیدانی ایران جهت حضور در رقابت های جهانی دوومیدانی از سر گرفته می شود، حدادی به بلاروس و سایر ملی پوشان در ایران تمرین خواهند کرد.

به گزارش سادس، تیم ملی ایران عازم رقابت های جهانی خواهد شد. احسان حدادی، حسن تفتیان، حسین کیهانی و علی ثمری با قهرمانی در رقابت های آسیایی سهمیه حضور در رقابت های جهانی را کسب کردند و حمید زورآوند نیز از طریق کسب رکورد در رقابت های پیاده روی سال گذشته توانست سهمیه حضور در رقابت های جهانی را بدست آورد اما او به دلیل عدم صدور به موقع روادید زورآوند جهت پیگیری امورات خروج از کشور و همچنین بررسی رکوردهای این ورزشکار پس از کسب سهمیه او در تهران خواهد ماند.
این ورزشکاران برای حضور در رقابت های جهانی که مردادماه به میزبانی لندن برگزار خواهد شد، از اواخر این هفته تمریناتشان را آغاز خواهند کرد.

احسان حدادی بامداد فردا به همراه حسین توکلی به عنوان مربی بدنساز  برای تمرین و حضور در یک تورنمنت به بلاروس می رود و از آنجا مستقیم عازم لندن خواهد شد.
حسن تفتیان نیز تا ۷ مرداد ماه در مشهد به آماده سازی خود خواهد پرداخت.
عای ثمری به همراه امیر الوند اردوی خود را از اواخر این هفته در شیراز آغاز می کند و حسین کیهانی نیز به همراه سجاد مرادی برای تمریناتش به ارتفاعات شهرکرد می رود.
تیم ملی دوومیدانی ۹ مردادماه به رقابت های جهانی لندن خواهند رفت. رییس فدراسیون دوومیدانی نیز جهت حضور در کنگره جهانی از سوی سباستین کو دعوت شده است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *