گل‌محمدی: حسادت‌ها مانع پیشرفت بوکس می‌شود


بوکس

مربی اسبق تیم ملی بوکس پیگیری لیگ جوانان را در صورتی مفید دانست که در کنار لیگ‌ بزرگسالان برگزار شود.

عیسی گل‌محمدی در گفت و گو با سادس،‌ برگزاری لیگ جوانان را یکی از برنامه‌های خوب فدراسیون دانست و خاطرنشان کرد: روح‌الله حسینی با این کار نشان داد که به رده‌های پایه بوکس احترام می‌گذارد. قطعا این برنامه‌ها در آینده نتیجه می‌دهد اما در صورتی می‌توانستیم بگوییم نتیجه کاملا مثبت است که لیگ بزرگسالان نیز داشته باشیم.

او با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های بلند مدت همیشه نتایج خوی داشته است افزود: اگر می توانستیم لیگ بزرگسالان را برگزار کنیم شاهد تغییرات زیادی در بوکس کشور می‌شدیم. با توجه به اینکه آقای حسینی به رده‌های پایه توجه خاصی دارند برای اینکه نتایج کار خود را ببینند باید لیگ بزرگسالان را برگزار کنند تا وقتی این جوانان به سنین بالاتر می‌رسند بتوانند آمادگی خود را با شرکت در مسابقات لیگ بزرگسالان حفظ کنند.

مربی اسبق تیم ملی بوکس راجب تغییرات مکرری که در کادرفنی تیم ملی ایجاد می‌شود، اظهار کرد: ما اگر می‌خواهیم مربیان جوان خود را آموزش دهیم باید به آنها میدان بدهیم. شاید مربیان جوان را به کادرفنی دعوت کنند اما هیچوقت به آنها میدان داده نمی‌شود. مربیانی را می‌شناسم که بجای انجام وظایف مربیگری خود نقش تدارکات تیم ملی را بازی‌ کرده‌اند و به آنها میدان داده نشده است.

گل‌محمدی افزود: در رده جوانان هم ما مربیان خوبی داریم اما متاسفانه یک سری افراد حسود در بوکس وجود دارند که نمی‌توانند موفقیت مربیان را در کنار تیم‌های ملی ببیند. حسادت برخی افراد در بوکس اصلی‌ترین مشکل بوکس است که کار را برای همه مشکل کرده است و نمی‌گذارد موفقیت‌های بوکس ادامه دار باشد.

او در پایان با اشاره به سطح قابل قبول مربیان رده‌های پایه اظهار کرد: مربیانی که در کنار تیم‌های ملی پایه هستند سطح خوبی دارند. برای مثال آقایان امید رشید و رضا مهدی‌پور از مربیان خوب ما هستند ولی به نظر من اصلی‌ترین مشکل مربیان به دنبال بوکسورهای خوب نرفتن است. یکی از بوکسورهایی که می‌توانم از آن یاد کنم امین حضرتی است که می‌تواند بوکسورهای قدرتمندی را شکست دهد اما متاسفانه امثال این بوکسور رها شده‌اند.

انتها پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *