پیگیری بیمه ورزشکاران در دستور کار کمیسیون ورزشکاران


پیگیری بیمه ورزشکاران در دستور کار کمیسیون ورزشکاران

کمیسیون ورزشکاران خواستار ایجاد تفاهم نامه بین کمیته ملی المپیک و وزارت کار برای بیمه ورزشکاران شد.

به گزارش سادس و به نقل از کمیته ملی المپیک، افشین نوروزی عضو و سخنگوی کمیسیون ورزشکاران گفت: در نشست کمیسیون ورزشکاران که با حضور طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک و مسئول امور کمیسیون ها برگزار گردید، صحبت های حمایت آمیز و دلگرم کننده خوبی در حمایت همه جانبه  از کمیسیون داشت که جای تقدیر و تشکر دارد در ادامه، نشست با ریاست ساعی ادامه یافت تا طبق صورتجلسه اعلام شده از قبل به اعضای کمیسیون به بررسی آنها بپردازیم.

او ادامه داد: بررسی آخرین نقطه نظرات IOC در خصوص کمیسیون ورزشکاران و بررسی آیین نامه اصلاح شده کمیسیون مواردی بود که در نشست امروز به آن پرداخته شد سپس در رابطه با مشکلات پیش روی ورزشکاران و المپین ها بخصوص در این ایام سخت کرونایی  مواردی  مطرح شد و تمامی اعضا بر این موضوع تاکید داشتند که کمیسیون سخنگو هم داشته باشد. همچنین مقرر شد تا از سوی کمیسیون نامه ای به اعضای محترم هیات اجرایی کمیته نوشته شود تا در صورت امکان تفاهمنامه ای بین کمیته ملی المپیک  و وزارت کار در خصوص بیمه ورزشکاران و استفاده این عزیزان از تسهیلات آن رایزنی های صورت پذیرد.

نوروزی افزود: در نشست امروز تصمیم بر آن شد تا  کارگاه هایی جهت المپین ها و یا در واقع برای عزیزانی که موفق به کسب سهمیه المپیک شده اند از سوی افتخار آفرینان سابق المپیکی ایران برگزار شود تا با توجه به حضور در المپیک های قبلی  و آشنایی به شرایط حساس کسب سهمیه تا حضور در المپیک تجربیات و داشته ها خود را در اختیار سهمیه گیران بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو قرار دهند . در پایان  هم من  با اکثریت آرا به عنوان سخنگوی کمیسیون انتخاب شدم.

طاهره طاهریان نائب رئیس کمیته ملی المپیک و مسئول امور کمیسیونها، مقدم دبیر شورای راهبردی کمیسیونها،هادی ساعی رئیس کمیسیون،معصومه قربانی دبیر، سعید حسنی پور،ساوه شمشکی،الهه احمدی،مهسا جاور،حمیده عباسعلی،قاسم رضایی،مهدی کامرانی و افشین نوروزی در این نشست حضور داشتند. 

به گزارش سادس نفراتی چون آرش میر اسماعیلی، حسن تفتیان، زهرا نعمتی، کمیل قاسمی، بهداد سلیمی، مجتبی عابدینی، یوسف کرمی در جلسه حضور نداشتند. 

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *