باقری: منتظر علی کریمی هستیم/ دوست داریم سرگروه از جدول صعود کنیم


باقری: منتظر علی کریمی هستیم/ دوست داریم سرگروه از جدول صعود کنیم

هافبک تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش دوست دارد به عنوان سرگروه از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

به گزارش سادس، فرشید باقری بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره برگزاری اردوی تیمش در قطر برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیدواریم بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم و موفق شویم از مرحله گروهی این رقابت‌ها بالا بیاییم. شرایط خودم و همه چیز خوب است. ما منتظر علی کریمی هم هستیم تا این بازیکن هم به جمع ما اضافه شود و بتوانیم با تمام قدرت در آسیا ظاهر شویم.

او درباره لغو بازی استقلال مقابل الوحده امارات گفت: از این نظر که تعداد بازی‌ها کمتر شده است، می‌تواند قوای جسمانی حریف را بیندازد. حالا باید منتظر بازی الشرطه و الاهلی عربستان باشیم و نتیجه آن بازی می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد و اگر الشرطه امتیاز از دست بدهد، شرایط ما خیلی راحت‌تر است. ما دوست داریم هر دو بازی پیش روی خود را ببریم و به عنوان تیم سرگروه صعود کنیم.

باقری درباره تقابل تیمش مقابل الشرطه عراق اظهار کرد: در آسیا همه تیم‌ها با قدرت ظاهر می‌شوند. ما آنالیز تیم الشرطه را دیدیم و تیم خیلی خوب و محکمی بود و با اینکه این تیم در بازی رفت خود مقابل الاهلی عربستان ۱۰ نفره شد اما بازی خوبی را به نمایش گذاشت. ما باید همه بازی‌های خود را در آسیا جدی بگیریم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *