احتمال کم شدن یک سهمیه پارالمپیک ایران در تیروکمان/ زهرا نعمتی همچنان بدون مربی خارجی


احتمال کم شدن یک سهمیه پارالمپیک ایران در تیروکمان/ زهرا نعمتی همچنان بدون مربی خارجی

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان از آغاز اردوی کمانداران از مهر ماه خبر داد و گفت: امیدوارم با برپایی اردوها از مهر ماه بتوانیم رکورد کمانداران را بهبود ببخشیم.

مجید کهتری در گفت و گو با سادس، اظهار کرد: اردوی کمانداران پارالمپیکی از مهر ماه با هماهنگی فدراسیون تیرو کمان و کمیته ملی پارالمپیک آغاز خواهد شد که البته هنوز مکان برگزاری اردو مشخص نیست و ما منتظر هستیم تا کمیته ملی پارالمپیک مکان برگزاری اردو را به ما اعلام کند.

وی گفت: از ابتدای سال که به دلیل شیوع ویروس کرونا اردوی کمانداران پارالمپیکی تعطیل شد، سعی کردم از طریق فضای مجازی با کمانداران در ارتباط باشم تا مانع افت قدرت بدنی و رکورد آنها شوم. در حال حاضر نیز کمانداران از نظر روحی در شرایط خوبی به سر می‌برند و من امیدوارم با برگزاری اردوها بتوانیم اگر افت رکوردی نیز داشته باشند این افت را جبران کنیم.

وی در خصوص وضعیت زهرا نعمتی و این که آیا او تمرینات خود را با کمانداران افراد سالم ادامه خواهد داد یا خیر؟ گفت: زهرا نعمتی در حال حاضر با کمانداران در کیش نیست و در کارخانه الیاف شهریار تمرینات انفرادی خود را انجام می‌دهد و من نیز در جریان تمرینات او هستم. با برگزاری اردوهای کمانداران پارالمپیکی او نیز به تیم اضافه خواهد شد. در حال حاضر نیز از نظر روحی و تکنیکی و تاکتیکی شرایط خوبی دارد و تمرینات خود را به طور مرتب انجام می دهد.

کهتری افزود: در مدتی که اردوها تعطیل بود، تمرینات کمانداران متوقف نشده است و حتی اکثر آنها به جز انجام تمرینات بدنسازی در منزل، از تمرینات تیروکمان نیز غافل نشدند و شرایط خوبی دارند.

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان اضافه کرد: در حال حاضر 7 سهمیه پارالمپیک توکیو را کسب کرده ایم که 5 سهمیه  مربوط به بخش مردان و 2 سهمیه در بخش زنان است که البته هنوز جانشین مرحوم شیرمحمدی در کامپوند بانوان مشخص نشده و اگر کماندار شاخصی به جای او معرفی نشود امکان دارد با 6 سهمیه در بازی‌های پارالمپیک توکیو شرکت کنیم.

وی از غلامرضا رحیمی ، اصغر زراعی نژاد و زهرا نعمتی (ریکرو زنان و مردان) سینا منشازاده و رمضان بیابانی(کامپوند مردان) و محمد رضا زندی (w1) به عنوان کمانداران پارالمپیکی نام برد و گفت: تلاش بر این است تا مدال‌های طلای خود را در پارالمپیک توکیو تا 3 مدال افزایش دهیم. به هر صورت کمانداران این توانمندی را دارند که در زمان باقیمانده تا بازی‌های پارالمپیک توکیو رکورد خود را ارتقاء ببخشند و بهترین نتیجه را در توکیو کسب کنند.

وی همچنین از پرداخت حقوق کمانداران پارالمپیکی از اول مهر خبر داد و گفت: به جز زهرا نعمتی که از ابتدای سال تحت حمایت کمیته ملی پارالمپیک بوده و حقوق خود را از پارالمپیک دریافت می کند، بقیه کمانداران چون شانس نقره و برنز هستند از مهر تحت حمایت کمیته ملی پارالمپیک قرار خواهند گرفت. 

وی در پایان درباره مربی خارجی زهرا نعمتی افزود: تا امروز که هیچ خبری از جذب مربی خارجی برای زهرا نعمتی نیست و او تمرینات خود را به طور مرتب و زیر نظر من انجام می‌دهد. البته فدراسیون تیروکمان تا جایی که اطلاع دارم پیگیر این قضیه است اما هنوز به نتایجی دست پیدا نکرده است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *