فکری: باید از تیر دروازه ممنون باشیم


فکری: باید از تیر دروازه ممنون باشیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی ضمن تشکر از بازیکنانش می گوید که تیر دروازه برای پیروزی برابر سپاهان به آن ها کمک کرده است.

به گزارش سادس، محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: یکی از سخت ترین و سنگین ترین بازی های ما بود. بازیکنان ما تمام وجود تلاش کردند و جنگیدند ولی با توجه به فشردگی بازی و تعداد کم نفراتمان، خستگی در ساق بازیکنان مشخص بود. تعداد کمی بازیکن داریم و سخت است که به بازیکنان استراحت بدهیم. از طرفی تیم مقابل ما سپاهان بود. حریف بازی بسیار خوبی ارائه داد و بازیکنان ما هم تمام تلاششان را کردند. در نیمه دوم با توجه به فشارهای حریف، تیر دورازه کمی به ما کمک کرد. باید از تیر دروازه هم ممنون باشیم. در مجموع بازی بسیار سنگینی برای ما بود. دیروز هم گفتم همین که بازیکنان با عشق و با تمام وجود بازی می کنند برای من کافی است و نتیجه بازی شاید بعد از این موضوع قرار بگیرد. وقتی با تمام وجود بازی می کنند این نتایج هم رقم می خورد. من باز هم از تک تک بازیکنانم تشکر می کنم.

او درباره اعتراضش به ناظر بازی و داور چهارم هم توضیح داد: یک اشتباه صورت گرفت. ما می خواستیم در سومین تعویض، دو تعویض همزمان انجام دهیم. ظاهرا تیم داوری متوجه این نشده بودند و این اتفاق افتاد. فشار حریف زیاد بود و ما می خواستیم بازیکن بلندزن به زمین بفرستیم که به هر حال جلوی توپ های بلند را بگیریم ولی این اشتباه صورت گرفت که پیش می آید. با توجه به قوانین جدید اولین بار بود که این اتفاق رخ می داد که دیگر مهم نیست چون خدا را شکر روی نتیجه بازی تاثیر نداشت. به تیم داوری تبریک می گویم. در مجموع خوب قضاوت کردند. فکر نمی کنم تیم سپاهان هم که بازنده بود، نسبت به داوری معترض باشد. نوع قضاوت روی نتیجه بازی تاثیرگذار نبود. 

فکری درباره وضعیت رضا دهقانی هم گفت: او از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و فکر می کنم تا آخر فصل به بازی ها نرسد. او الان در رختکن حضور داشت. نبودن او به خاطر ابتلا به کرونا نیست. در بازی با فولاد او را به خاطر مصدومیت تعویض کردیم. 

او در پایان با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: من روز خبرنگار را به قشر زحمت کش و مظلوم و بی ادعای رسانه تبریک می گویم. امیدوارم همه آن ها سلامت باشند. نبودن رسانه ها در هر شکلی، باعث می شود فوتبال و ورزش ما انعکاس خوبی نداشته باشد و خیلی زود فراموش شود. با بودن رسانه ای ها ورزش و فوتبال ما قشنگ تر می شود. برای آن ها آرزوی سلامتی دارم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *