پاشازاده: استراتژی شاهین جسارت و جنگندگی است


پاشازاده: استراتژی شاهین جسارت و جنگندگی است

سرمربی شاهین بوشهر می گوید تیمش با جسارت و جنگندگی در داربی استان بوشهر به میدان می‌رود.

به گزارش سادس، مهدی پاشازاده، سرمربی شاهین بوشهر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی در داربی استان بوشهر اظهار کرد: فردا بازی مهمی داریم. سعی کردم در ۲۰ روز اخیر به بازیکنانم یاد بدهم که نیمه اول و به خصوص ۱۰ دقیقه ابتدایی هر بازی مهمترین دقایق آن است.

او درباره بازی تیمش در داربی استان بوشهر گفت: ما در داربی بوشهر بازی می کنیم و هر دو تیم به سه امتیاز نیاز دارند. شرایط پاس جنوبی از ما بهتر است چرا که در تهران تمرین می‌کنند و از لحاظ امکانات و بازیکن از ما بهتر هستند. از طرفی ما روحیه جنگندگی بالایی داریم که جلوی سایپا نشان دادیم.

سرمربی شاهین ادامه داد: استراتژی ما برای بازی‌های بعد جنگندگی و جسارت است تا هر هفته بتوانیم ۱۰، ۲۰ درصد به توانایی‌های تاکتیکی و تکنیکی خودمان اضافه کنیم. فردا می‌بییند که پیشرفت کردیم و می‌خواهیم از این موضوع برای ارتقاء شاهین استفاده کنیم و امتیاز خوبی بگیریم. برای شاهین، طرفداران و شهرمان مردانه می‌جنگیم. امیدوارم اتفاقات خوبی برای ما رخ بدهد.

پاشازاده به بازی تیمش مقابل سایپا در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: ما جلوی سایپا هم سه موقعیت خوب داشتیم که از دست دادیم و تمرکز کافی را نداشتیم. این موضوع نشان داد که تیم ما کار کرده و جلوی تیم دفاعی سایپا، چند موقعیت گل خلق کنیم. واقعا به جرات می‌توانم بگویم که ما مقابل سایپا فقط یک موقعیت گل به حریف دادیم که روی اشتباه خودمان خلق شد. امیدوارم در این هفته بازی خوبی انجام دهیم و هواداران از دیدن آن لذت ببرند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *