مربی تپانچه: تا مرزها باز شود باید در مصرف فشنگ صرفه‌جویی کنیم


مربی تپانچه: تا مرزها باز شود باید در مصرف فشنگ صرفه‌جویی کنیم

محسن نصراصفهانی گفت: تا مرزها باز و یا رایزنی نشود باید در مصرف فشنگ صرفه‌جویی کنیم تا بتوانیم تیراندازان را آماده‌ نگه داریم.

مربی تیم ملی تپانچه در گفت و گو با سادس، در مورد شرایط ملی‌پوشان تپانچه اظهار کرد: در حال حاضر هفته ای ۲ بار در سالن فدراسیون با تیراندازان المپیکی تمرین داریم ولی تیراندازان شهرستانی را در اختیار نداریم چون فدراسیون زیرساخت‌های لازم همچون اسکان و رستوران را برای پذیرش آنها ندارد.

نصراصفهانی در ادامه گفت: اکنون تنها رستمیان و فروغی دو تیرانداز المپیکی ساکن تهران یکشنبه و سه شنبه به صورت حضوری در سالن فدراسیون تمرین می‌کنند. هفته ای یکبار در سالن ۱۰ متر با ساچمه و هفته ای یک جلسه هم به خاطر کمبود فشنگ، در سالن ۲۵ خط با فشنگ تمرین داریم.

او در پاسخ به این سوال که درخواستی برای افزایش تعداد جلسات تمرینی نداشته اید گفت: ما درخواست دادیم که تمرینات به ۵ روز در هفته افزایش یابد اما مشکلاتی وجود دارد. فروغی پرستار است و محل کار به او اجازه بیشتری برای تمرینات نمی‌دهد. او هفته ای سه روز کشیک بیمارستان است و در این اوضاع کرونا کارش شلوغ‌تر است. برای رستمیان هم به این سبب که فشنگ به اندازه کافی نداریم نمی‌توانیم تمرین ۲۵ متر بیشتری برنامه‌ریزی کنیم.

وی در خصوص تمهیداتی که قرار است برای سبقت‌اللهی در اصفهان در نظر گرفته شود، گفت: سجاد پورحسینی در رشت و سبقت‌اللهی در اصفهان دیگر ملی‌پوشان ما برای اردوی المپیک هستند که در حال حاضر در شهرستان تمرین می‌کنند. نظر ما این بود که سبقت‌اللهی که ساکن اصفهان است را نیز در اردوی تهران داشته باشیم. او شانس کسب سهمیه از طریق رنکینگ دارد اما خانواده او اجازه حضور در تهران را ندادند. اکنون می‌خواهیم رایزنی کنیم و از سازمان‌هایی مثل سپاه و بسیج مجوز بگیریم تا سبقت اللهی بتواند در اصفهان تمرین با فشنگ داشته باشد.

مربی تیم ملی فشنگ در خصوص جبران کمبود فشنگ در اردوهای تیم ملی گفت: ما مقداری فشنگ قبل از شیوع کرونا در اردوی آلمان تهیه کردیم و اکنون باید قطره چکانی از آن‌ها استفاده کنیم. تمرینات را باید خشک و با تیر ادامه دهیم تا بتوانیم هم حفظ رکورد کنیم و هم کمی رکوردها را ارتقاء دهیم. تا مرزها باز و یا رایزنی نشود فعلا باید صرفه جویی کنیم تا بتوانیم تیراندازان را در حالت آماده‌باش نگه داریم.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *