گومز با خاطره خوب از فوتبال خداحافظی کرد


گومز با خاطره خوب از فوتبال خداحافظی کرد

مهاجم با تجربه ژرمن ها در ۳۴ سالگی درحالی که با اشتوتگارت به بوندسلیگا صعود کرد تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت.

به گزارش سادس و به نقل از کیکر، ماریو گومز یکی از مهاجمان  موفق یک دهه اخیر در بوندسلیگا بوده است. این مهاجم با تجربه فصل قبل را در لیگ دسته یک آلمان با اشتوتگارت سپری کرد و توانست با این تیم جواز حضور در بوندسلیگا را به دست آورد. مهاجم اشتوتگارت در بازی پایانی این تیم در لیگ دسته یک توانست تک تیمش را به ثمر برساند.

او تصمیم گرفت که با وجود آنکه در صعود اشتوتگارت به بوندسلیگا نقش زیادی داشت از فوتبال خداحافظی کند.

گومز در پیامی نوشت: رویای من این بود که در سال پایانی فوتبال کاری برای اشتوتگارت انجام دهم. بسیار زیباست که در این لحظات خاص از اشتوتگارت و فوتبال خداحافظی کنم. این ماموریت پایانی من بود.

گومز در تیم های بایرن مونیخ، فیورنتینا، بشیکتاش، ولفسبورگ و اشتوتگارت بازی کرد. او در ۶۰۰ بازی که در همه رقابت ها به میدان رفت توانست ۳۱۹ گل به ثمر رساند و ۷۲ پاس گل هم بدهد.

او در دوره نخست حضورش با اشتوتگارت قهرمانی در بوندسلیگا را در فصل ۲۰۰۶-۲۰۰۷ تجربه کرد و بعد از آن بود که در سال ۲۰۰۹ راهی بایرن مونیخ شد و با این تیم هم دو بار قهرمانی در بوندسلیگا و یک بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی را کسب کرد.

گومز پیراهن ژرمن ها را هم ۷۸ بار بر تن کرد و توانست ۳۱ گل به ثمر رساند هر چند که در جام جهانی ۲۰۱۴ به خاطر آسیب دیدگی شرکت نکرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *