منطقه آزاد بندر انزلی را تا دیر نشده منحل کنید و ویلا سازی را متوقف

به گزارش سادس، ویلاهای اختصاصی دریای خزر را از مردم دزیده است. دریایی که بخاطر خشکسالی مدام عقب می نشیند. مرداب انزلی ، کیا شهر و.. در حال خشکیدن اند، مردم شمال هیچ سودی از شبیخون مسافران تهرانی و چند شهر نمی برند.

زمین های پر درخت بایر می شوند و ساختمانهای چند طبقه بالا می رود تا جنون داشتن جایی در شمال تسکین یابد.

منطقه آزاد انزلی بجای ایجاد کار منابع کمیاب را صرف ساختن برجهای اشرافی و مراکز تجاری اشرافی تر می کند. آپارتمان های میلیاردی سوغات این منطقه است. می گویند مدیر عامل این منطقه با استاندار نسبتی دارد.

اعتیاد در بندر انزلی بیداد می کند و بجای آن خودروهای گران قیمت که گمرکی پرداخت نمی کنند نفس شهر را می گیرد. ارزهایی که باید صرف ایجاد کار شود در مانور تجمل از دست می رود. کمی آنسوی تر سهم کیا شهر تنها فقر و بی پناهی است.

دوستی آنجا داشتم که دکه یی داشت . مرتب به این شهر می رفتم بحاطر جنگل ، مرداب و دریایش،  ولی از اینهمه زیبایی هیچ نمانده است.

اهالی می گویند آب دریا را تصفیه و به خارج می فروشند . توضیح فنی بی فایده است. می دانم یاوه است ولی معلوم می شود یک بدبینی عمیق در جان مردم نسبت به مقامات دمیده شده است . مردم فلاکت زه اند و پناهی نمی یابند جز اعتیاد.

\اهالی بندرانزلی می گویند نماینده شان هیچ نمی کند ولی باز راهی مجلس می شود. سوغات تهرانی ها آشغال است که همه جا به چشم می خورد.

این درد نامه را ناتمام می گذارم و بقیه اش را بعد می نویسم. عکس هایی در این رابطه برایتان می گذارم…