بابامیری: هدف موی‌تای کسب سکو در ترکمنستان است


بابامیری

سرمربی تیم ملی موی‌تای ایران کسب یکی از سکوهای اول تا سوم راهدف این تیم در رقابت‌های داخل سالن ترکمنستان اعلام کرد.

بهنام بابامیری در گفت‌وگو با سادس، با اشاره به سطح بالای آمادگی ملی‌پوشان موی‌تای ایران اظهار کرد: با توجه به آمادگی بالای ملی‌پوشان هدف اصلی تیم‌ ملی رسیدن به یکی از سکوهای اول تا سوم در رقابت‌های داخل سالن ترکمنستان است. البته باید بگویم که سطح رقابت‌ها بالا است و نباید حریفان را دست کم گرفت مبارزات سنگینی را در پیش داریم.

او درباره اردوهای آماده‌سازی تیم ملی موی‌تای گفت: اردوها سطح بسیار بالایی داشتند و مسوولان از انجام دادن هیچ کاری برای تیم ملی کوتاهی نکرده‌اند. به نظر من این اردو یکی از بهترین‌ اردوها در چند سال اخیر بود و موی‌تای‌کاران ایران هم در آمادگی بسیار بالایی قرار دارند. امیدوارم بتوانیم در این رقابت‌ها بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی موی‌تای درباره سطح فنی این رشته در ایران نیز اظهار کرد: خدا را شکر در چند سال اخیر یکی از تیم‌های خوب و مدال‌آور کشور بوده‌ایم و همه کشورها روی موی‌تای ایران حساب‌ باز می‌کنند. البته این به معنایی نیست که باید دست از تلاش برداریم. باید سعی کنیم که هر سال و هر چقدر که زمان می‌گذرد نسبت به گذشته با کیفیت‌تر شویم.

وی با اشاره به سطح بالای رقابت‌های داخل سالن ترکمنستان تصریح کرد: در حال حاضر تیم تایلند یکی از اصلی‌ترین حریفان است که خود سازنده این رشته رزمی است. هم‌چنین تیم‌های قزاقسان و ازبکستان نیز از دیگر رقبای اصلی ما در این تورنمنت هستند که کار سختی را در برابر آن‌ها داریم. البته ملی‌پوشان سطح خوبی دارند و می‌توان به پیروزی در مقابل حریفان فکر کرد.

بهنام بابامیری درباره زمان اعزام تیم‌ملی موی‌تای به ترکمنستان نیز گفت: تیم ملی موی‌تای ۲۳ شهریور با کاروان ایران در کنار تیم‌های ملی دیگر به صورت زمینی عازم ترکمنستان خواهد شد و از روز ۲۸ شهریور هم مبارزات موی‌تای آغاز می‌شوند. امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم و با دست‌یابی به مدال‌های خوش رنگ پرچم ایران را بالا ببریم تا دل مردم را شاد کنیم.

انتهای پیام

if (document.currentScript) {

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *