وزیر کشور طرح استقبال از مهر را به استانداران سراسر کشور ابلاغ کرد


در آستانه مهرماه و بازگشائی مدارس کشور و به منظور افزایش سطح رضایتمندی مردم، وزیر کشور طرح استقبال از مهر را با رویکرد خدمت رسانی مطلوب و مناسب توسط مدیران شهری و روستایی، به استانداران سراسر کشور، ابلاغ کرد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در دستور وزیر کشور خطاب به استانداران آمده است: آغاز فصل پاییز در میهن عزیزمان ایران اسلامی با فصل شکوفایی علم و دانش قرین گردیده است. تحرک و پویایی رهروان علم و دانش برای بازگشایی سال تحصیلی جدید، چهره شهرها و روستاهای کشور را در شور و نشاطی آمیخته با تغییرِ فصل همراه می کند. در این راستا شهروندان میهن اسلامی و آینده سازان کشور عزیزمان، شایسته خدمت رسانی مطلوب و مناسب توسط مدیران شهری و روستایی هستند. نظر به اهمیت این موضوع و به منظور افزایش سطح رضایتمندی مردم، به پیوست طرح استقبال از مهر جهت اجرا ابلاغ می شود.

در فراز پایانی ابلاغ وزیر کشور، از استانداران خواسته شده است؛ ضمن ابلاغ طرح مذکور به شهرداری‌ها، دهیاری ها و دیگر دستگاه های ذیربط نسبت به تشکیل ستادهای استقبال از مهر برابر با طرح ابلاغی، اقدام و ضمن نظارت بر حسن اجرای آن، گزارش اقدامات انجام شده را پس از اجرا به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور منعکس کنند.

انتهای پیام

} else {

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *