جان اسپارو: با سرویس‌ها فشار را بر ژاپن‌ حفظ کردیم


جان اسپرو سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا

سرمربی تیم والیبال ژاپن گفت: آمریکا بهترین تیم جهان در دفاع است.

به گزارش سادس، در پایان آخرین دیدار روز نخست رقابت های والیبال جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۷ که با برتری سه بر صفر آمریکا برابر ژاپن به پایان رسید، جان اسپارو در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: من واقعا از شروع تیمم در روز نخست رقابت ها رضایت دارم. ما در رختکن درباره جنبه های مهم این دیدار با هم صحبت کرده بودیم. ما در طول تابستان به نظر می‌رسید که بازی های کمی را انجام دادیم. در لیگ جهانی به مت اندرسون و مکس هولت استراحت دادیم و متاسفانه آرون راسل در پایان فصل دچار مصدومیت شد. بنابراین در طول برگزاری رقابت ها در تابستان سه مهره کلیدی خود را در اختیار نداشتیم و نیز تیلور ساندر دچار آسیب دیدگی شد. همه این دلایل باعث شد تا زمان کافی برای تمرین در شرایط عادی و با خیال آسوده نداشته باشیم.
سرمربی آمریکا افزود: پیروزی بر ژاپن حالمان را خوب کرد اما این خوشحالی نه به خاطر برد بلکه به دلیل نحوه بازی کردنمان است. در چهار سال گذشته سرمایه گذاری زیادی بر روی جوانان داشتیم اگر چه این زمان کمی است تا خیالم از آینده راحت شود. در برابر ژاپن راحت بازی کردیم و همانگونه که از بازیکنانم خواسته بودم هر فرد برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی جنگید. برخی بازیکنان به تازگی به ترکیب اضافه شده اند که برای حضور در چنین رقابتی هنوز جوان هستند.
اسپارو در پایان گفت: در هفته‌های اخیر زمان زیادی را برای دریافت، دفاع روی تور و سرویس انجام دادیم و به نظرم‌ نتیجه آن را هم گرفتیم. ما می توانیم بهتر شویم و زمینه بهتر شدن را هم داریم. در برابر ژاپن‌ خوب سرویس زدیم و همین باعث شد تا فشار را بر این تیم‌ حفظ کنیم.
یوییچی ناکاگایچی نیز درباره شکست سنگین برابر آمریکا با وجود میزبانی گفت: قبل از بازی هم گفته بودم که باید نتیجه تلاش‌هایمان در تابستان را بگیریم. همانگونه که سرمربی آمریکا اشاره کرد، آمریکا با سرویس امان ما را برید و اجازه بازگشت به بازی را به ما نداد. آمریکا به ما اجازه تمرکز نداد و به نظرم آمریکا بهترین تیم جهان در دفاع است.
او ادامه داد: ما آنچه را که می‌خواستیم نتوانستیم اجرا کنیم. من از این دیدار ناراضی و ناراحتم و معتقدم تماشاگران نیز همچین حسی دارند. هرچند عملکردمان ضعیف بود اما از چنین دیداری درس های زیادی گرفتیم. در این تورنمنت تیم های قدرتمندی حضور دارند. باید برای دریافت سرویس های قدرتمند آماده تر شویم.
انتهای پیام

document.currentScript.parentNode.insertBefore(s, document.currentScript);

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *