بسته اخبار اجتماعی سادس در بیستمین روز شهریورماه


اجرای بیمه تکمیلی فرهنگیان با روش جدید از اول مهر، برگزاری مراسم اربعین به مانند سال‌های گذشته، برگزاری «جشن عاطفه‌ها» در دو مرحله؛ 23 شهریور و 19 مهر، اظهارات سخنگوی وزارت بهداشت درباره ماجرای متخصصان بیهوشی، سلامت برنج تراریخته و طب اسلامی و…. از جمله اخبار امروز تحریریه اجتماعی سادس بود.

به گزارش سادس، تحریریه اجتماعی تا لحظه انتشار این گزارش بیش از 50 خبر را روی خروجی خود قرار داده است که در ادامه برخی از اخبار مهم امروز می‌آید:

سرویس شهری سادس امروز اخبار انتصابات جدید شهرداری تهران را منتشر کرد و از جمله این اخبار، خبر انتصاب شهرداران 6 منطقه تهران بود.

همچنین آنکه نجفی،شهردار تهران نیز امروز اعلام کرد که«مراسم اربعین به مانند سال‌های گذشته برگزار می‌شود

سرویس رفاهی سادس، نیز  اخبار برگزاری «جشن عاطفه‌ها» در دو مرحله؛ 23 شهریور و 19 مهر را منتشر کرد و در آن ها اعلام شد که«جشن عاطفه ها در مرحله اول 23 و 24 شهریور ماه در پایگاه‌ها و میعادگاه‌های نماز جمعه و در مرحله دوم 19 مهرماه در مدارس سراسر کشور برگزار خواهد شد.»

همچنین با توجه به انتشار خبرهایی مبنی بر خودکشی دو جوان ایرانی به واسطه شرکت در چالش نهنگ آبی در فضای مجازی، رییس اورژانس اجتماعی کشور در گفت و گو با سادس با تکذیب این خبرها،گفت:«نهنگ آبی در ایران قربانی نداشته است.»

سرویس سلامت سادس،نیز امروز اظهارات سخنگوی وزارت بهداشت درباره ماجرای متخصصان بیهوشی، سلامت برنج تراریخته و طب اسلامی را منتشر کرد و در آن دکتر ایرج حریرچی، به مباحث مربوط به به سلامت برنج‌های تراریخته، ممنوعیت ویزیت همزمان چند بیمار در مطب، نبود طبی با عنوان طب اسلامی و روایی و جلسه وزیر بهداشت با نمایندگان متخصصان بیهوشی پیرامون انتقادات تعرفه‌ای آنها و… پرداخت.

در خبر دیگری از این سرویس به محرومیت کودکان اوتیسم همچنان از “بیمه توانبخشی” پرداخته و در آن اعلام شد «برنامه جامع ملی اوتیسم بعد از مدت‌ها انتظار به تصویب رسید؛ برنامه‌ای که قرار است در روند شناسایی و درمان کودکان داخل طیف اوتیسم تغییری ایجاد کند و به آن سامان بخشد.»

سید محمد بطحائی،وزیر آموزش و پرورش نیز  در گفت‌وگو با سرویس آموزش و پرورش سادس از مذاکره با دو شرکت بیمه‌گذار برای قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان خبر داد و گفت: تا اول مهر و قبل از آنکه تاریخ قرارداد بیمه تکمیلی فعلی منقضی شود، دستورالعمل جدید بیمه تکمیلی ابلاغ خواهد شد.

سرویس محیط زیست سادس نیز امروز از خلأهای قانونی و ساخت و سازها بلای جان حیات وحش ورجین خبر داد و در گفت و گو با محیط بانان ورجین چالش های حیاط وحش این منطقه را بررسی کرد.

سرویس حوادث،انتظامی سادس نیز امروز از دستگیری 74 سارق طی 24 ساعت خبر داد و در این خبر رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ جزییات اجرای طرح سراسری برخورد با مالخران را تشریح کرد.

در خبری دیگر از  این سرویس نیز رئیس پلیس راهور پایتخت به سادس از اعمال موقت ممنوعیت تردد ساعتی برای خودروهای توزیع کالا و خدمات در تهران خبر داد و گفت:پیش بینی ما حاکی از این است که از ابتدای مهر ماه حجم ترافیک حدود 30 درصد افزایش داشته باشد. در همین راستا شورای ترافیک شهر تهران مصوباتی را داشته که بر اساس این مصوبه تردد خودروهای توزیع کالا، خدمات و اقلام سوپرمارکتی از ساعت 5:30 صبح تا ساعت 10:30 روزهای شنبه تا چهارشنبه در محدوده زوج و فرد ممنوع است.

پربازدیدترین اخبار اجتماعی سادس در بیستم شهریور ماه

مهلت بازنشستگان برای ثبت‌نام «خرید خودروی قسطی» قابل تمدید نیست

اجرای بیمه تکمیلی فرهنگیان با روش جدید از اول مهر

رییس اورژانس اجتماعی: «نهنگ آبی» در ایران قربانی نداشته است

انتصابات جدید در شهرداری تهران

توضیح آموزش و پرورش درباره تعطیلی مدرسه ایرانی در شارجه

انتهای پیام

d.getElementsByTagName(‘head’)[0].appendChild(s);

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *