جوانان ایران به دنبال افتخارآفرینی در جهان/ دیدار افتتاحیه با بازی آلمان و ونزوئلا


تیم ملی جوانان فوتبال

جام جهانی فوتبال کمتر از ۲۰ سال امروز با برگزاری دیدار آلمان و ونزوئلا در کره جنوبی آغاز می‌شود و شاگردان امیر حسین پیروانی نیز فردا (یک شنبه) در روز دوم بازی‌ها به مصاف کاستاریکا می‌روند.

به گزارش سادس، جام جهانی فوتبال کمتر از ۲۰ سال از امروز در کره جنوبی آغاز می‌شود و ۲۴ تیم رقابت خود را برای موفقیت در این رقابت‌ها آغاز می‌کنند که شاگردان امیر حسین پیروانی نیز بعد از ۱۶ سال غیبت، بار دیگر زیر پرچم ایران پای به این مسابقات گذاشتند.
تیم ملی ایران نیز فردا و در روز دوم این رقابت‌ها مقابل کاستاریکا نماینده منطقه آمریکای شمالی و حوزه دریای کاراییب قرار می‌گیرد. این دیدار ساعت ۱۲:۳۰ ظهر ( ۱۷ به وقت محلی ) روز یکشنبه  در ورزشگاه جام جهانی شهر جِجو برگزار می‌شود. قضاوت این دیدار را چونیت چاگر از ترکیه بر عهده دارد.
ملی پوشان جوان ایران که تاکنون با نمایش خوب خود در مسابقات باشگاهی و بین المللی امیدواری‌ها را نسبت به موفقیت خود افزایش داده‌اند، از ۲۴ اردیبهشت در شهر ججو حاضر شدند تا با شرایط آب و هوایی این کشور تطبیق پیدا کنند.
در ترکیب تیم ملی جوانان بازیکنانی مانند امید نورافکن ( کاپیتان)، رضا شکاری، عارف غلامی، علی شجاعی، رضا مختاری، محمد سلطانی مهر، مهران درخشان مهر و … بازی می‌کنند که هر کدام مهره‌های تاثیر گذار تیم‌های باشگاهی خود هستند و نام آن‌ها در لیگ شانزدهم فوتبال ایران بارها شنیده شده است.
رقیب ایران نیز در دوره گذشته این مسابقات به عنوان یک تیم شگفتی‌ساز مطرح شده بود و برای دفاع از کارنامه خود پای به این میدان می‌گذارد.
در دیگر بازی گروه C، پرتغال و زامبیا در همین روز و ساعت ۹:۳۰ صبح ( ۱۴ به وقت محلی ) در ورزشگاه جام جهانی ججو مقابل هم صف آرایی می‌کنند.
دو تیم نخست گروه‌های شش گانه و چهار  تیم از جمع تیم‌های سوم این گروه‌ها که بهترین عملکرد را داشته باشند، در مرحله یک هشتم نهایی حاضر می‌شوند.
در این دوره از رقابت‌ها، امید نمازی، مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و دستیار کارلوس کی‌روش هدایت آمریکا را بر عهده دارد که روز دوشنبه مقابل اکوادور قرار می‌گیرد.
گروه بندی  و برنامه هفته نخست جام جهانی کمتر از ۲۰ سال به این شرح است:
گروه A
۱-کره جنوبی (میزبان)
۲-گینه
۳-آرژانتین
۴-انگلیس
گروه B
۱-ونروزئلا
۲-آلمان
۳-وانواتو
۴-مکزیک
گروه C
۱-زامبیا
۲-پرتغال
۳-ایران
۴-کاستاریکا
گروهD
۱-آفریقای جنوبی
۲-ژاپن
۳-ایتالیا
۴-اروگوئه
گروه E
۱-فرانسه
۲-هندوراس
۳-ویتنام
۴-نیوزیلند
گروه F
۱-اکوادور
۲-آمریکا
۳-عربستان
۴-سنگال
برنامه هفته نخست بازی ها
شنبه، ۳۰ اردیبهشت
ونزوئلا – آلمان، ساعت ۹:۳۰
آرژانتین – انگلیس، ساعت ۱۲ بعد ازظهر
وانوآتو – مکزیک، ساعت ۱۲:۳۰ بعد از ظهر
کره جنوبی – گینه، ساعت ۱۵:۳۰
یک شنبه، ۳۱ اردیبهشت
زامبیا – پرتغال، ساعت ۹:۳۰
ایران – کارستاریکا، ساعت ۱۲:۳۰ بعد از ظهر
آفریقای جنوبی – ژاپن، ساعت ۱۲:۳۰ بعد از ظهر
ایتالیا – اروگوئه، ساعت ۱۵:۳۰
دوشنبه، یک خرداد
اکودادور – آمریکا، ساعت ۱۲:۳۰ بعد از ظهر
فرانسه – هندوراس، ساعت ۱۲:۳۰ بعد از ظهر
عربستان – سنگال، ساعت ۱۵:۳۰
ویتنام – نیوزیلند – ساعت ۱۵:۳۰
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *