عبادی: هرچند رکورد کمانداران افت پیدا کرده اما شرایط راضی کننده است


عبادی: هرچند رکورد کمانداران افت پیدا کرده اما شرایط راضی کننده است

مربی تیم ملی کامپوند پس از برگزاری اولین اردوی کمانداران در آب یک قزوین گفت: هر چند کمانداران 7 ماه از اردوی آمادگی دور بودند اما کمتر با افت رکورد مواجه شده بودند و شرایط راضی کننده بود.

اسماعیل عبادی در گفت و گو با سادس، در ارزیابی از وضعیت کمانداران کامپوند در  اولین اردوی آمادگی که در آب یک قزوین برگزار شد اظهار کرد: بعد از 7 ماه دوری و تعطیلی اردوها به دلیل بیماری کرونا حضور کمانداران در اولین اردو از نظر رکوردی راضی کننده بود و زیاد با افت رکورد مواجه نبودیم. البته در بخش زنان افت رکورد محسوس بود و نسبت به مردان با افت بیشتری مواجه بودند.

وی گفت: در این اردو سعی کردیم روزی 7 ساعت تمرین در قالب استقامت بدنی کار کنیم تا کم کم کمانداران به شرایط اردو عادت کنند تا بتوانند خود را وقف دهند.

سرمربی تیم ملی کامپوند خاطر نشان کرد:  در اولین اردو سعی کردیم تمرینات را به صورت سبک شروع کنیم  و با افزایش استقامت بدنی کمانداران آنها را برای تمرینات تخصصی و سخت تر آماده کنیم تا بتوانیم دوباره آمادگی ورزشکاران را به حالت قبل از کرونا برسانیم.

عبادی خاطر نشان کرد: اگر اردوها تداوم داشته باشد  کم کم با  افزایش فشار تمرینات می‌توانیم دوباره رکورد کمانداران را ارتقا دهیم و آنها را برای حضور در مسابقات آماده کنیم به هر صورت اولین اردو، اردوی خوبی بود و شرایط از هر نظر راضی کننده بود.

وی زمان برگزاری دومین اردوی آمادگی کمانداران از هفته دوم  مهر در آب یک قزوین عنوان کرد و افزود: تلاش بر این است تا بتوانیم افت رکوردی که در طی 7 ماه دوری از اردو داشتیم جبران کنیم  و دوباره کمانداران را به آمادگی قبل برسانیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش آیا در دومین اردو نفراتی که به اردوی اول دعوت شدند حضور دارند یا خیر گفت:  همان نفراتی که در اردو اول دعوت شدند به اردوی دوم نیز دعوت خواهند شد و یا شاید نفرات دیگری به اردو اضافه کنیم تا بتوانیم عملکرد کمانداران را در جریان اردوها  از نظر رکوردی مورد بررسی قرار دهیم.

وی پیرامون این پرسش با توجه به این که امکان برگزاری انتخابی تیم ملی وجود ندارد آیا شرایط حضور کماندارانی که از تیم ملی دور هستند در اردو فراهم شده است یا خیر اظهار کرد: تا جای که اطلاع دارم فدراسیون به دنبال برگزاری مسابقات لیگ است و اگر لیگ برگزار شود فرصت خوبی برای کماندارانی است که در تیم ملی حضور ندارند و می‌تواند با محک خود در لیگ شانس حضور در تیم ملی را پیدا کنند. همچنین مامی‌توانیم فرصت را  در مسابقات آینده برای کمانداران فراهم کنیم. به هر صورت با ارزیابی کمانداران در مسابقات درلیگ می‌توانیم بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *