۳۰۶ بیمار بستری در بخش‌های کرونایی / افزایش آمار جان‌باختگان به ۵۵۵ مورد


سادس/بوشهر دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۳۰۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ابتلای ۱۴۸ مورد از ان ها به کرونا قطعی است. 

سعید کشمیری با اعلام این خبر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه در بیست و چهار ساعت گذشته ۳۹ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر باحال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند.

کشمیری بابیان اینکه در حال حاضر ۴۵ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از مجموع بیماران بستری در بخش‌های ویژه بیمارستان های استان بوشهر ۱۷ نفر در وضعیت حاد قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از جان باختن دو هم استانی دیگر خبر داد و گفت: متأسفانه آمار موارد فوت‌شده براثر کرونا در استان بوشهر به ۵۵۵ مورد رسیده است.

سعید کشمیری ادامه داد: دو آقای ۶۹ و ۹۹ ساله در شهرستان‌های بوشهر و تنگستان با سابقه بیماری قلبی و فشار خون از موارد فوتی جدید بودند که روز گذشته جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۱۶۱۸ نفر از هم استانی‌های ما به کرونا مبتلا شده‌اند گفت: تا کنون ۷۹۹۷ نفر از کل مبتلایان به کرونا از این بیماری به طور کامل بهبود یافته‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت در اغلب استان‌های کشور شاهد افزایش نسبی مبتلایان به کرونا هستیم.

کشمیری با اشاره به فعالیت مراکز ۱۶ ساعته سرپایی در شهرستان‌های استان بوشهر ادامه داد: اگر دچار علائم مشکوک به کرونا هستید برای انجام معاینه به بیمارستان مراجعه نکنید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با ابراز قدردانی از مردم و خیرین در پیوستن به پویش نذر سلامتی با تأمین آب آشامیدنی و اقلام غذایی موردنیاز برای بیماران و تقدیم هدایای نقدی خاطرنشان کرد: بیمارستان‌های استان بوشهر نیازمند کمک‌های مردم و خیرین در قالب پویش نذر سلامتی هستند به همین منظور کارت‌بانکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای هدایای خاص برای دریافت کمک‌ها و هدایای مردمی اختصاص‌یافته است، شماره کارت: به شماره ۵۲۳۹-۲۷۰۵-۳۳۷۴-۶۱۰۴.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *