حامد حدادی راهی سی‌چوآن می‌شود؟


حامد حدادی راهی سی‌چوآن می‌شود؟

ستاره تیم ملی بسکتبال ایران از پیشنهاد جدی تیم سی‌چوآن چین به او خبر داد.

به‌ گزارش سادس، حامد حدادی، ستاره تیم‌ ملی بسکتبال ایران برای فصل آینده مسابقات لیگ چین دو پیشنهاد جدی از باشگاه‌های نانجینگ و سی‌چوآن دارد که به نظر می‌رسد شرایط سنتر تیم‌ ملی برای حضور در تیم سی‌چوآن مساعدتر و جدی‌تر است.

حدادی در گفت‌وگوی خود در برنامه‌ ورزش و مردم، راجع به این موضوع اظهار کرد: در حال حاضر دو پیشنهاد دارم که یکی از آن‌ها تیم سی‌چوآن‌ و دیگری هم همان تیم سال گذشته‌ام یعنی نانجینگ است. فعلا در حال مذاکره هستیم اما از نظر من شرایط سی‌چوآن بهتر است.

لژیونر بسکتبال ایران درباره صحبت‌های مطرح شده درباره حضورش در لیگ داخلی نیز گفت: متاسفانه فعلا قانونی در فدراسیون تصویب شده است که ما را خارجی محسوب می‌کنند. به همین دلیل نمی‌توانم در این فصل برای تیم‌های داخلی بازی کنم که باید دید این قانون برای فصل‌های بعد اصلاح می‌شود یا نه که به نظر جای تامل دوباره دارد. 

او هم‌چنین درباره منحل شدن تیم‌های با سابقه مانند پتروشیمی نیز گفت: این اتفاق واقعا ناراحت کننده است. در منطقه‌ای چون ماهشهر مردم با وجود شرایط مالی ضعیف علاقه‌ زیادی به رشته بسکتبال دارند و در همه بازی‌ها شاهد حضور هواداران پر شمار هستیم، واقعا نمی‌دانم دلیل این اتفاق چیست.

او ادامه داد: ما به صورت جدی پیگیر این موضوع بودیم تا پتروشیمی را در لیگ حفظ کنیم، اما متاسفانه این انفاق رخ نداد و یک تیم باسابقه دیگر از لیگ برتر کنار رفت که به بسکتبال لطمه می‌زند. من فکر می‌کنم حدودا ۸۰ درصد بسکتبالی‌ها در پتروشیمی حضور داشته‌اند، از مربی‌ها گرفته تا بازیکنان، واقعا این اتفاق ناراحت کننده است. 

سنتر تیم ملی بسکتبال ایران در ادامه انتقادهای خود از منحل شدن تیم‌های باسابقه، اظهار کرد: ما در گذشته هم تیم‌های خوبی چون صنام، پیکان و … را در لیگ داشتیم که پس از منحل شدن دیگر وارد لیگ نشدند. این تیم‌هاوقتی منحل می‌شوند دیگر به لیگ برنمی‌گردند. البته خوشبختانه تیم ذوب‌آهن پس از منحل شدن به لیگ بازگشت که اتفاق خوبی بود. امیدوارم تیم‌های ریشه داری چون‌ پترو هم که هواداران پر شماری دارد و حتی خود من هم از نزدیک این علاقه را با بازی در آنجا لمس کرده‌ام، همیشه در لیگ حضور داشته باشند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *