رسولی: نتیجه تمدید قرارداد سرمربی تفنگ به زودی مشخص می‌شود/ مسائل مالی مطرح نبود


رسولی: نتیجه تمدید قرارداد سرمربی تفنگ به زودی مشخص می‌شود/ مسائل مالی مطرح نبود

سخنگوی فدراسیون تیراندازی گفت: نتیجه تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی تفنگ ظرف چند روز آینده از طریق سایت مشخص خواهد شد.

ناصر رسولی در گفت و گو با سادس، در مورد تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی تفنگ گفت: نتیجه ظرف چند روز آینده از طریق سایت اعلام می‌شود. وضعیت مشخص شده اما در سایت نتیجه را اعلام می‌کنیم.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی در خصوص شائبه‌های مطرح شده در خصوص افزایش دستمزد سرمربی تیم ملی تفنگ گفت: اصلا اینطور نیست. این موضوعات صحت ندارد.

وی در خصوص احتمال جدا شدن سرمربی تیم ملی تفنگ در پی نپذیرفتن شروط فنی گفت: هاشمی در زمان عقد قرارداد با تیم ملی ایران تنها برای حضور در کشور خودش و کمک به تیم ملی ایران بسیاری از پیشنهادهای خیلی خوب خارجی را رها کرد. امیدواریم که از حضورشان بهره مند باشیم.

رسولی در خصوص حقوقی که قرار است فدراسیون به تیراندازان المپیکی و پشتوانه‌های تیم ملی پرداخت کند گفت: کمیته ملی المپیک تعهد کرده است که یکسال به ورزشکاران المپیکی حقوق بدهد و اجابت خواهد شد. سال گذشته تصویب شده و قسمتی از آن هم پرداخت شده است مرحله دوم هم مانده و امیدواریم آن هم پیگیری شود و در اختیار ورزشکاران قرار داده شود.

وی در پاسخ به این سوال که پس فدراسیون هیچ حقوقی برای ورزشکاران ندارد گفت: کدام فدراسیون به ورزشکارانش حقوق می‌دهد؟ همه فدراسیون‌ها می‌دهند؟ ما از ورزشکاران حمایت‌های لازم را می‌کنیم و کمیته هم حقوق المپین‌ها را خواهد داد.

او در ادامه در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی و جبران هزینه‌های اردو توسط فدراسیون گفت: در حال حاضر ورزشکاران یک وعده تمرین می‌کنند. البته ما ورزشکار شهرستانی (فاطمه کرم زاده) هم داریم که امکانات کامل در اختیارش گذاشته ایم و حمایتش می‌کنیم.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی گفت: وظیفه فدراسیون است که از همه ورزشکارانش حمایت کند. در آینده هم هر نظری سرمربیان تیم ملی داشته باشند انجام خواهیم داد. سعی و تلاش فدراسیون این است که همه راه‌ها را اجابت کند تا تمامی امکانات در اختیار ورزشکاران قرار بگیرد.

رسولی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه فدراسیون جهانی مسابقات سال 2021 را اعلام کرده است، چه زمانی اردوهای تیم ملی آغاز خواهد شد گفت: به زودی این اتفاق برای ورزشکارانمان می‌افتد. ما جلساتی را با مربیان خواهیم داشت و هر برنامه‌ای مربیان تفنگ و تپانچه ارائه دهند انجام خواهیم داد. مهمترین نکته برای ما سلامتی ورزشکاران و مربیان است تا با سلامتی بتوانند برنامه‌ها را دنبال کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *