شکست سپاهان برابر النصر در نیمه نخست


شکست سپاهان برابر النصر در نیمه نخست

تیم فوتبال سپاهان در نیمه نخست دیدار با النصر عربستان با یک گل شکست خورد.

به گزارش سادس، تیم‌های فوتبال سپاهان و النصر در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا، امشب (سه‌شنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ در دوحه قطر به مصاف هم رفتند. نیمه اول این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده عربستان به پایان رسید.

بازی با فشار النصر شروع شد اما موقعیت خطرناکی روی دروازه سپاهان ایجاد نشد. اولین موقعیت مسابقه را سپاهانی‌ها خلق کردند. روی یک ضد حمله کی‌روش استنلی با یک پاس در عمق الغسانی را با دروازه‌بان النصر تک به تک کرد اما تکل مدافع حریف اجازه نداد مهاجم سپاهان ضربه‌ای به توپ بزند.

بازیکنان النصر سعی می‌کردند با پاس‌ و جابجایی‌های سریع، خطوط فشرده سپاهان را از هم باز کنند که تا حدودی هم موفق بودند اما در نهایت نمی‌توانستند از لایه آخر دفاع سپاهان عبور کنند. از آن طرف سپاهانی‌ها که روی ضد حملات برنامه‌ریزی کرده بودند به خاطر اضافه نشدن سریع بازیکنان به حمله نمی‌توانستند توپ را مدت زیادی در زمین حریف نگه دارند و موقعیت‌سازی کنند. سپاهانی‌ها همچنین دفاع را از زمین خودی شروع می‌کردند و برنامه‌ای برای پرس در زمین النصر نداشتند. 

النصر که روی یکی از حملاتش صاحب یک ضربه ایستگاهی شده بود روی همین ارسال و ضربه سر کاپیتانش یعنی عبدالرزاق حمدالله در دقیقه ۲۹ به گل رسید.

بعد از گل، سپاهانی‌ها سعی کردند فشار بیشتری روی دروازه النصر بیاورند اما در این کار خیلی موفق نبودند و بازی در نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید. از نکات جالب توجه این دیدار، بازی کردن محسن مسلمان بعد از مدت‌ها نیمکنت نشینی و حضور نورافکن در دفاع چپ زردپوشان بود.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، عزت الله پورقاز، گیورگی ولسیانی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی کیانی، محسن مسلمان، سروش رفیعی، محسن الغسانی، محمد محبی، کی‌روش استنلی.

ترکیب النصر: راد جونز، مایکون، عبدالله مادو، سلطان الغنام، عبدالرحمن العبید، عبدالمجید الصلیهم، عبدالله الخیبری، خالد الغنام، عبدالفتاح عسیری، گونزالو مارتینز، عبدالرزاق حمدالله.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *