نظری:‌ پیشنهاد سعادتمند بر فسخ قرارداد با کارگزار باشگاه است/ از وضعیت استراماچونی خبر ندارم


نظری:‌ پیشنهاد سعادتمند بر فسخ قرارداد با کارگزار باشگاه است/ از وضعیت استراماچونی خبر ندارم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید از وضعیت حضور آندره‌آ استراماچونی برای بازگشت به جمع آبی‌پوشان اطلاعاتی ندارد.

حجت نظری، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سادس، درباره جلسه‌ای که روز دوشنبه قرار بود در دفتر کاری او برگزار شود،‌ اظهار کرد:‌ ما به طور متوسط دو هفته یک بار و در بعضی مواقع هفته‌ای یک بار جلسه داریم و بر اساس یکی از مصوباتی که وجود داشته است، ما توافق کردیم تا در روزهای دوشنبه عصر، به صورت یک هفته‌ در میان و گردشی، جلسه‌ای در دفاتر اعضای هیات مدیره برگزار کنیم. قرار بود که بنده میزبان اعضای هیات مدیره باشم. ما از ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه منتظر عزیزان شدیم اما به دلیل اینکه آقایان سعادتمند، زبده و عبدیان در جلسه غایب بودند و جلسه به حد نصاب خود نرسید،‌ جلسه تشکیل نشد.

او ادامه داد:‌ در این جلسه،‌ بنده، آقای خلیل‌زاده و آقای نیکخو، دبیر جلسه حضور داشتند و به خاطر اینکه جلسه به حد نصاب خود نرسید، ما هیچ مصوبه‌ای نداشتیم. تنها صحبتی که داشتیم و به هیچ وجه مصوبه‌ای نمی‌توانیم برای آن داشته باشیم، پیرامون مسائل کارگزار باشگاه بود. پیشنهاد مدیرعامل مبنی بر فسخ قرارداد با کارگزار باشگاه است و در ادامه این پیشنهاد،‌ صحبتی در خصوص کارگزار بعدی و جایگزینی با کارگزار فعلی باشگاه مطرح شد که فقط این اظهارات در حد حرف است و ما در این مورد هم خیلی صحبت نکردیم.

او در خصوص وضعیت آندره‌آ استراماچونی و صحبت‌های بهمن نیکخو مبنی بر اینکه تا ۴۸ ساعت آینده تکلیف این مربی برای حضور در استقلال مشخص می‌شود، خاطرنشان کرد: من مصاحبه آقای نیکخو را ندیدم و نمی‌دانم چه صحبتی مطرح شده است. در جلسه روز گذشته هم هیچ صحبتی مطرح نشد. ما انتظار داشتیم که آقای سعادتمند درباره وضعیت آقای استراماچونی توضیحاتی را ارائه دهند که البته ایشان تشریف نیاورند و با  توجه به اینکه آقای نیکخو بیشتر با آقای سعادتمند در ارتباط هستند، فکر می‌کنم ایشان اطلاعات بیشتری در این رابطه داشته باشند.

به گزارش سادس، بهمن نیکخو مشاور مدیرعامل استقلال دیروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران از برگزاری جلسه هیات مدیره خبر داد و گفت: جلسه طبق روال هر هفته به صورت منظم و مرتب برگزار شد که به فراخور در مکان‌های پیش‌بینی شده از قبل انجام می‌شود. در این جلسه آقای حجت نظری میزبان بودند. در ارتباط با قرارداد بازیکنان و معوقات، جذب بازیکنان و همینطور موضوعات دیگر صحبت‌های انجام شد.

این در حالی است که حجت نظری، عضو هیات مدیره باشگاه اسقلال اذعان کرد هیچ جلسه‌ای و هیچ مصوبه‌ای انجام نشده است و باید دید دلیل تضاد اظهارات مسئولان باشگاه استقلال درباره برگزاری جلسه هیات مدیره از کجا ناشی می‌شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *