زنگ خطر برای تمام آسیا/نسل طلایی فوتبال ژاپن در راه است


زنگ خطر برای تمام آسیا/نسل طلایی فوتبال ژاپن در راه است

نسل طلایی فوتبال ژاپن در حالی نوید آینده درخشانی برای فوتبال این کشور می دهد که این بازیکنان در سنین کم راه فوتبال اروپا را در پیش گرفته اند.

به گزارش سادس، فوتبال ژاپن با قدرت مسیر پیشرفت خود را طی می کند. حتی وقتی تیم جوان شده و پوست انداخته شده سامورایی توانست در جام جهانی به دور دوم راه یابد و حتی در آستانه حذف بلژیک مدعی بود، آنها متوقف نشدند. یا حتی زمانی که با یک تیم جوان به فینال جام ملتهای آسیا راه یافتند و تیم کارلوس کی روش را با 3 گل شکست دادند.

مدتهاست که ژاپنی ها از یک طرح بزرگ در فوتبال خود سخن گفتند و آن هم رسیدن به فینال جام جهانی است. ادعایی که هر چند خیلی دور و بعید به نظر می رسد ولی با برنامه و پشتکار ژاپنی ها روز به روز بیشتر به هدف نزدیک می شود. هر چند فوتبال ژاپن همیشه لژیونر های زیادی داشته است ولی این بار مدیران فوتبال در ژاپن ین بازیکنان لژیونر را پایین آوردند و بازیکنان جوان را خیلی زود به فوتبال اروپا فرستادند تا تجربه کسب کنند. به این لیست دقت کنید.

کوبو/ 19 سال/ رئال مادرید

تومایاسو/ 21 سال/ بولونیا

کامادا / 23 سال / فرانکفورت

هیروکی آبه / 21 سال / بارسلونا B

میوشی/ 23 سال / رویال آنتورپ

اندو / 22 سال / یونیون برلین

سوگاوارا/ 20 سال/ آلکمار

ریتسو دام/ 22 سال/ آیندهوون

این ها فقط عده ای از بازیکنان جوان فوتبال ژاپن هستند که می توانند سالها در فوتبال اروپا کسب تجربه کنند و موفقیت تیم ملی فوتبال کشورشان را تضمین کنند.

به گزارش سادس، تیم ملی فوتبال ژاپن اولین بار سال 1998 فرانسه خیلی دیرتر از ایران جام جهانی فوتبال را تجربه کرد و توانست 3 بار دور دوم جام جهانی فوتبال را تجربه کند و چهار بار قهرمان جام ملتهای آسیا شود که بیش از هر کشوری در قاره کهن است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *