سراتوی جنجالی به فدراسیون پزشکی ورزشی برگشت!


سراتوی جنجالی به فدراسیون پزشکی ورزشی برگشت!

سرپرست سابق فدراسیون پزشکی ورزشی، خودروی سراتویی که در اختیار رییس یا سرپرست این فدراسیون قرار می گیرد را در نهایت ۲ هفته پس از انتصاب سرپرست جدید، تحویل داد!

به گزارش سادس، خودروی فردی که به عنوان رییس یا سرپرست فدراسیون پزشکی انتخاب می شود و تحت تملک این فدراسیون قرار دارد، یک سراتوی سفیدرنگ است؛ خودرویی که با پیگیری های صورت گرفته دو هفته پس از انتصاب سرپرست جدید فدراسیون پزشکی ورزشی از سوی سرپرست قبلی در نهایت تحویل داده شد.

نکته قابل تامل این است که با چه توجیهی مهرزاد خلیلیان، سرپرست سابق فدراسیون پزشکی ورزشی به مدت دو هفته از خودروی متعلق به این فدراسیون استفاده کرده آن هم در حالی که سمتی در این فدراسیون نداشته است؟

در این مدت محمد اسد مسجدی، سرپرست فعلی فدراسیون پزشکی ورزشی از خودروی پژو پارس متعلق به فدراسیون استفاده کرده و خودروی سراتو در اختیار سرپرست سابق بوده است!

۲۶ تیر سال جاری بود که وزیر ورزش و جوانان در حکمی محمد اسد مسجدی را به عنوان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی منصوب کرد و بدین ترتیب مهرزاد خلیلیان در حالی که دوره قانونی سرپرستی در فدراسیون های ورزشی شش ماهه است، پس از مدت هفت ماه و ۲۰ روز سکان سرپرستی فدراسیون پزشکی ورزشی را به دبیر این فدراسیون واگذار کرد. علت استعفای خلیلیان این بود که بتواند به عنوان کاندیدا در انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی شرکت کند.

فرایند بازپس گیری خودروی سراتوی متعلق به فدراسیون پزشکی ورزشی که در اختیار مهرزاد خلیلیان به عنوان سرپرست سابق این فدراسیون قرار دارد، از حدود یک هفته قبل کلید خورد و در نهایت منجر به بازپس گیری خودروی مربوطه شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *