انتقاد تندگویان از برگزاری کنکور در روزهای شیوع کرونا

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نسبت به برگزاری کنکور در شرایط شیوع کرونا انتقاد کرد و گفت: ظاهرا نظام آموزش و پرورش ما حریف ⁧‫مافیای کنکور‬⁩ نیست.

به گزارش سادس، محمدمهدی تندگویان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ایام محرم  در یک پیام توئیتری نوشت: «بهترین توصیه ها برای ⁧‫عزاداری محرم‬⁩ در کلام‌ رهبری خطاب به منبری‌ها و مداحان بیان شد و لازم الاجراست ولی ظاهرا نظام آموزش و پرورش ما حریف ⁧‫مافیای کنکور‬⁩ نیست گروهی که برای تامین منافع مالی نه سلامت و جان برای آنها اهمیت دارد نه حجم ناامیدی ⁧‫جوانان‬⁩ در مواجه با کنکور و اقدام به ⁧‫مهاجرت‬⁩ از ایران».

وی در ادامه نوشته است: «البته منظور بنده لغو تنها ⁧‫#کنکور‬⁩  امسال نیست ماهیت برگزاری کنکور باید تبدیل به روشهای بهینه در ورود جوانان صاحب مهارت و استعداد به دانشگاهها باشد».

تندگویان با انتشار توییتی دیگر اضافه کرد: «‏با حذف تنها کنکور امسال کمکی به جامعه جوانان کشور نخواهد شد، بلاتکلیفی مشمولان وظیفه به وجود خواهد آمد و تقاضای دو برابری در سال آینده که بدتر خواهد بود موضوع کنکور یکبار برای همیشه باید در کشور تمام شود و در آمدهای آن به توسعه دانشگاها اختصاص یابد».

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *