مهار حریق در هتل کارون دلیجان


سادس/مرکزی مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دلیجان از وقوع حادثه آتش سوزی در هتل کارون این شهرستان در نیمه شب گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه این حریق با کمک نیروهای آتشنشانی پس از ساعاتی آتش مهار شد.

براساس اعلام ️روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، در ساعات پایانی شب گذشته (پنج شنبه) ۱۹ تیرماه، طبقات فوقانی هتل کارون در شهرستان دلیجان دچار حریق شد و در این آتش سوزی که تا ساعتی بعد ادامه داشت، دو طبقه از هتل در آتش‌ سوخت.

️مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دلیجان، در این‌باره اظهار کرد: در ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه شب گذشته حریق در هتل کارون دلیجان به ایستگاه آتش نشانی اطلاع داده شد و از دقایق اولیه آتش سوزی، تیم‌های آتش نشانی در محل حضور یافتند.

محمدبیگی گفت: حریق از قسمت کافی شاپ آغاز شده و با توجه به اینکه نمای این هتل از کامپوزیت بود به طبقات بالایی ساختمان نیز سرایت کرده بود.

️او گفت: در این حادثه از ایستگاه‌های آتش نشانی اراک، خمین، محلات و نراق به محل حادثه اعزام شدند، همچنین نیروهای شهرداری، بسیج و مردمی نیز در اطفای حریق همکاری کردند و سرانجام، آتش پس از گذشت ساعاتی (۲ و ۳۰ دقیقه) به طور کامل مهار شد.

️مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دلیجان در ارتباط با تلفات جانی این حادثه اظهار کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی‌ به همراه نداشته و به نیروهای آتش نشانی نیر آسیبی وارد نشد.

️به گفته او علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی، اتصالی در شبکه کولرهای گازی قسمت فست فود این هتل عنوان شده است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *