مجلس یازدهم به دنبال فیلترینگ اینستاگرام؟ /نماینده تهران:اولویت کشور و مردم، مسائل اقتصادی و معیشتی است

به گزارش سادس، ایلنا نوشت: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس یازدهم به دنبال فیلترینگ فضای مجازی و به ویژه اینستاگرام نیست، اولویت ما مسائل اقتصادی است.

احمدنادری درباره این‌که در افکار عمومی مطرح می‌شود که مجلس یازدهم به دنبال فیلترینگ فضای مجازی به ویژه اینستاگرام است تا رسیدگی به مشکلات اقتصادی و معیشتی گفت: بحث‌هایی که درباره فیلترینگ اینستاگرام و محدود کردن فضای مجازی مطرح می‌شود، نظراتی است که از بیرون مجلس اعمال می‌شود و این فضاسازی‌ها از سوی برخی افراد در خارج از مجلس رقم می‌خورد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بیشتر فضاسازی‌ها مشاهده می‌شود که رقبا در حال طرح‌ریزی آن هستند و می‌خواهند این مطالب را به اسم مجلس یازدهم به فضای رسانه‌ای و افکار عمومی جامعه قالب می‌کنند.

وی تاکید کرد: مجلس یازدهم هیچ‌گاه به دنبال فیلترینگ اینستاگرام نبوده و نیست، به هیچ عنوان به دنبال محدود کردن نبوده و نیست؛ امروز اولویت کشور و مردم، مسائل اقتصادی و معیشتی است.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم مشکلات بسیار زیادی به لحاظ معیشتی دارند و مجلس یازدهم تمام هم و غم خود را بر این خواهد گذاشت که آلام و درد مردم را کم کند.

وی افزود: مسائلی از این دست که مطرح می‌شود برای به حاشیه راندن مجلس است و از سوی رقبای ما مطرح می‌شود که در طی شش الی هفت سال گذشته مجلس و قوه مجریه دست‌شان بوده است و کاملاً هم در تأمین معیشت مردم شکست خورده‌اند.

نادری یادآور شد: در رفتاری که امروز دیده می‌شود، رویکردی نئولیبرایی وجود دارد که مشکلات و آلام مردم را زیاد کرده است؛ تمام مسائلی که امروز مردم دارند در واقع ادامه همان دیدگاهی است که از دولت آقای هاشمی شروع شد و تا دولت آقای روحانی ادامه‌دار شده است.

وی ادامه داد: این سیاست‌ها همگی شکست خورده است، مخصوصا در زمینه فساد این‌ها به فضاسازی علیه مجلس روی آورده‌اند و می‌خواهند خانه ملت را از آن رسالتی که بر دوش دارد، دور کنند و به سمت حاشیه‌ها ببرند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی درباره این‌که درحالیکه تعدادی از نمایندگان می‌گویند به دنبال محدودسازی فضای مجازی نیستند اما برخی دیگر از نمایندگان مجلس صحبت از این امر می‌کنند، این رفتارها نشان‌دهنده چیست، عنوان کرد: ممکن است یک نفر در مجلس یک دیدگاهی را داشته باشد؛ مثلاً ممکن است منِ نادری که نماینده مجلس هستم، دیدگاهی داشته باشم اما به این به معنای دیدگاه کل مجلس نیست.

وی ادامه داد: ممکن است هرکدام از نمایندگان یک دیدگاهی داشته باشند، اما دیدگاه یک نماینده با دیدگاه کل مجلس متفاوت است. در واقع دیدگاه‌های آقای نوروزی درباره اینستاگرام را هم باید اینگونه دید و این به معنای آن نیست که از دیدگاهی که یک عضو مجلس مطرح کرد، لزوماً کل نمایندگان تبعیت کنند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره طرح‌های اقتصادی این مجلس برای رفع مشکلات معیشتی مردم، گفت: کمیسیون‌ها هفته قبل شکل گرفت اما قبل از شکل‌گیری این کمیسیون‌ها جلساتی توسط نمایندگان درخصوص مسائل اقتصادی و معیشتی برگزار شد.

وی ادامه داد: از روزی هم که کمیسیون‌ها شکل گرفته به طور جدی جلسات ادامه پیدا کرده برای این‌که هم‌اندیشی شود و ببینیم چگونه باید مسائل و مشکلات اقتصادی را مرتفع کنیم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *