مدال آور پاراآسیایی جاکارتا: انگیزه‌ام را برای پارالمپیک از دست داده‌ام


مدال آور پاراآسیایی جاکارتا: انگیزه‌ام را برای پارالمپیک از دست داده‌ام

دارنده مدال طلای بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در دوی ۱۵۰۰ متر گفت: با توجه به لغو کلیه مسابقات آسیایی و جهانی تا پایان ۲۰۲۰ و امکان برگزار نشدن بازیهای پارالمپیک توکیو، انگیزه خود را برای ادامه تمرینات و شرکت در مسابقات کسب سهمیه از دست داده‌ام.

حمید اسلامی در گفت‌وگو با سادس، اظهار کرد: سال گذشته با وجود آسیب‌دیدگی پای راستم به سختی تمرین می‌کردم تا با حضور در مسابقات کسب سهمیه بتوانم در دوی ۱۵۰۰ متر نابینایان و کم‌بینایان سهمیه را کسب کنم. متاسفانه با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اردوها و لغو کلیه مسابقات آسیایی و جهانی، شرایط کاملا تغییر پیدا کرد. در حال حاضر نیز هر چند هفته‌ای ۳ تا ۴ جلسه تمرینات بدنسازی و دو برای حفظ آمادگی بدنی خود دارم، اما نسبت به گذشته انگیزه زیادی برای شرکت در تمرینات ندارم و در بلاتکلیفی بسر می‌برم که آیا بازیهای پارالمپیک توکیو برگزار می‌شود یا خیر؟

وی گفت: بعد از بازیهای پاراآسیایی جاکارتا و با کسب مدال طلا در این بازیها انگیزه‌ام برای حضور در پارالمپیک توکیو چند برابر شده بود و با وجود تمام کمبودها و مشکلاتی که در استان همدان برای مدال آوران و قهرمانان وجود داشت سعی می‌کردم تمریناتم را پیگیری کنم تا به اهداف پیش‌بینی شده دست پیدا کنم اما الان شرایط به گونه‌ای است که تمرینات را جدی نمی‌گیرم و در اوج آمادگی نیستم.

این دونده نابینا و کم‌بینا پیرامون این پرسش که آیا پس از صدور مجوز ستاد عالی مقابله با کرونا برای شروع تمرینات انفرادی، آیا تمرینات دوومیدانی خود را در استان همدان آغاز کردید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل این که پروتکل‌های بهداشتی در سالنهای دوومیدانی این استان به خوبی رعایت نمی‌شود، ترجیح می‌دهم تمرینات دوی خود را در صحرا و خارج از سالنهای دوومیدانی انجام دهم تا به بیماری کرونا مبتلا نشوم.

اسلامی همچنین درباره وضعیت آسیب‌دیدگی خود اظهار کرد: با فیزیوتراپی و آب درمانی پاره‌گی پای راستم بهبود پیدا کرده و نسبت به گذشته شرایطم بهتر شده و مشکل خاصی برای تمرینات دوومیدانی ندارم. اما چون وضعیت بازیهای پارالمپیک توکیو مشخص نیست که آیا برگزار می‌شود یا خیر، تمریناتم را به طور جدی دنبال نمی‌کنم و واقعا در این زمینه بلاتکلیف هستم.

دارنده مدال طلا بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در پایان با اشاره به بی‌توجهی مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان نسبت به مدال آوران این استان، تصریح کرد: با وجود این که استان همدان نزدیک به ۱۰ مدال آور و قهرمان در رشته های مختلف دارد، اما اهمیتی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان به مدال آوران داده نمی‌شود و ورزشکاران این استان همواره با کمترین امکانات و در شرایط سخت خود را برای رویدادهای مهم آماده می‌کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *