سرآسیایی: ۲۰ دقیقه درگیر مسائل داوری شدیم


سرآسیایی: ۲۰ دقیقه درگیر مسائل داوری شدیم

سرمربی تیم شهرخودرو می‌گوید امیدوارم همیشه دعای خیر آن‌ها بدرقه راه‌ ما باشد، متاسفم که نمی‌توانیم از حضور یار دوازدهم بهره‌مند شویم.

به گزارش سادس، مجتبی سرآسیایی درباره دیدار تیمش مقابل ذوب آهن گفت: قبل از بازی هم گفتم بازی سنگینی مقابل تیم سختکوش، تاکتیکی و پرمهره ذوب داریم. فوتبال بسیار زیبایی این تیم ارائه کرد و به مربیان حریف تبریک می‌گویم. فوتبال زیبایی را از دو تیم شاهد بودیم.

او افزود: ۲۰ دقیقه درگیر مسائل داوری شدیم. تمرکزمان را از دست دادیم و در همان برهه ضربه خوردیم. در بین دو نیمه با بچه‌ها صحبت کردم و آرامش که بر تیم برقرار شد، توانستیم به بازی برگردیم و در نهایت به ۳ امتیاز دست یافتیم. ذوب واقعا حریف سرسختی بود.

سرآسیایی درباره داوری گفت: چند اتفاق رخ داد که به نظر ما باید داور به سود شهرخودرو سود می‌زد. طبیعی است که هر تیمی توقع دارد سوت‌ها به سودش باشد. اشتباه داوری هم جزیی از فوتبال است و بازیکنانم نباید تمرکزشان تحت هیچ شرایطی به هم بخورد. توقع دارم که بازیکنانم به تصمیمات داور اعتراض نکنند.

وی در رابطه با عملکرد بازیکن جوان تیمش، منصوری گفت: او نخستین‌بار بود که فیکس بازی کرد. توقع از او زیاد است، جوان است و اینده خوبی دارد. نسبت به کم‌تجربه بودنش، عملکرد خوبی داشت و باعث شد روبه‌روی تیمی مثل ذوب ما نبود بازیکنانی مثل فرجی و نعمتی را حس نکردیم. در مورد رحمتی نیز باید بگویم که او فوتبالیست تمام‌نشدنی ایران است.

سرآسیایی در پایان درباره غیبت تماشاگران در ورزشگاه گفت: امیدوارم همیشه دعای خیر آن‌ها بدرقه راه ما باشد. متاسفم که نمی‌توانیم از حضور یار دوازدهم بهره‌مند شویم. امیدوارم هرچه زودتر کرونا نابود شود و دوباره مثل گذشته بتوانیم از امتیاز میزبانی به بهترین شکل استفاده کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *