حمایت ۱۰ تشکل صنعتی از ریاست تقی‌پور بر کمیسیون صنایع

راه صنعت- جمعی از شهرک های صنعتی، انجمن ها، کانون ها و تشکل های صنفی حوزه عمران و ساختمان، طی صدور بیانیه ای حمایت خود را از دکتر رضا تقی پور نماینده مردم حوزه انتخابیه تهران ری شمیرانات اسلامشهر برای تصدی ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اعلام داشتند.
متن بیانیه به قرار ذیل می باشد:
بسمه تعالی
کمیسیون صنایع و معادن یکی از مهمترین کمیسیون های کلیدی و زیربنایی مجلس شورای اسلامی می باشد که مدیریت آن نیاز به تخصص و تجربه در ابعاد مختلف دارد. مسئولیت پیگیری اجرای قوانین و نظارت بر عملکردها در حوزه صنعت کشور بر عهده تک تک نمایندگان مردم به‌ویژه کمیسیون صنایع و معادن و خصوصا ریاست کمیسیون است. شرایط کنونی صنعت کشور نشان می‌دهد کمیسیون مربوطه از منظر نظارت بر اجرای قوانین و پایش عملکردها، دچار لختی و سستی است.
با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هیات رئیسه کمیسیون های مجلس شورای اسلامی هستیم، تشکل های صنفی و شهرک های صنعتی خواهان حضور فردی با تجربه و آشنا به صنعت در راس این کمیسیون هستند.

همچنین با توجه به اعمال تحریم های ظالمانه آمریکا، نوک پیکان تهدیدات بین المللی بوده و باید در اسرع وقت سکانداری لایق، مدیر، متخصص و متعهد زمام امور را در دست گرفته و کشور عزیزمان را یاری رسان باشد.

در این زمان حساس با حضور جناب آقای دکتر رضا تقی پور از اساتید بنام حوزه دانشگاه و مدیران باسابقه حوزه صنعت کشور، روزنه‌ امیدی به سوی آینده روشن پدیدار شده که امید است با مدیریت و هدایت ایشان شاهد اصلاح و بهبود روندها، فرایندها و سیاست‌های عمرانی به نفع آرمان‌های انقلاب و مصالح کشور و مردم باشیم.

بر اساس سوابق اثبات شده است که دکتر تقی پور به ارتباط با تشکل های تخصصی معتقد و متعهد است. ایشان فردی با برنامه و مستعد است که می تواند در کمیسیون صنایع و معادن در جهت احیا صنعت کشور و شهرک های صنعتی گام بردارد

.
نگاه دکتر تقی پور در حوزه صنعت فراجناحی بوده و تا حد زیادی توانسته است نظر مثبت تشکل های تخصصی را به همراه داشته باشد.

با توجه به تجربه و تخصص و سوابق دکتر تقی پور در دوره وزارت وی می‌تواند برنامه‌ریزی و سیاستگذاری مناسبی را برای توسعه پروژه های صنعتی کشور مدنظر قرار دهد و موجب شود تا چرخ اقتصادی کشور در این حوزه بهتر از قبل بچرخد.

امید است با حضور و مدیریت دکتر تقی پور در کمیسیون صنایع شاهد توسعه و توجه بیشتر دربرنامه ریزی و قانونگذاری در بخش های مختلف صنعتی باشیم چراکه کشور در برهه حساس کنونی نیازمند توسعه همه جانبه در بخش های مختلف تحت مدیریت این کمیسیون هستیم.
لذا از سایر نمایندگان محترم استدعا داریم تا در حمایت از ایشان نهایت مساعدت را مبذول دارند.

اسامی تشکل ها:

۱_شهرک صنعتی نصیر آباد
۲_شهرک صنعتی پایتخت
۳_شهرک صنعتی سالاریه
۴_شهرک صنعتی فیروزکوه
۵شهرک صنعتی عباس اباد

۶.تعاونی انجمن صنفی سازه های فولادی کشور

۷. انجمن ایمنی و مهندسی حریق استان تهران
۸. جامعه صنفی مهندسان نقشه بردار کشور
۹. انجمن تولیدکنندگان سیستمهای تهویه مطبوع کشور

۱۰.جمع کثیری از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان
۱۱.جمعى از صنعت گران و فعالان صنعت مخابرات و الکترونیک کشور

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *