مهم ترین خطری که مجلس یازدهم را تهدید می‌کند

احمد نادری نماینده مردم تهران و گزینه ریاست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی سادس:
مجلس یازدهم به عنوان اولین مجلس گام دوم انقلاب با تهدیدات و خطرات زیادی مواجه است این موضوع باید با حساسیت کامل توسط خود نمایندگان موشکافی شود.

در وهله اول باید به آسیب شناسی خطراتی که مجلس‌های قبلی را تهدید می‌کرده است پرداخت و با اقدامات کارشناسانی از تکرار این گونه تهدیدات از جمله روزمرگی و واکنش گرایی در مجلس جلوگیری کرد.

مهم ترینی خطری که مجلس یازدهم را تهدید می کند این است که مجلس گام دوم انقلاب نتواند آن انتظاراتی که از این مجلس انقلابی وجود دارد را برآورده کند.

به سبب کاستی‌های زیاد واتخاذ سیاست‌های نئولیبرال که مجلس دهم و دولت فعلی عمدتا در حوزه پیاده‌سازی سیاست‌های نظام و قانون گذاری داشتند مشکلات زیادی در حوزه‌های مختلف من جمله در حوزه اقتصاد و معیشتی گریبانگیر مردم شده است؛ تقاضا برای حل این مشکلات اصطلاحا انتظارات را از مجلس یازدهم بالا برده است.

مهم ترین خطر این است که ما به عنوان نمایندگان مجلس یازدهم نتوانیم این انتظارات را برآورده بکنیم، این انتظارت در درجه اول در بعد معیشتی و اقتصادی و در ابعاد دیگر مانند حوزه فرهنگی، سیاسی ودیپلماسی وجود دارد که عدم توجه به آن بزرگترین تهدید برای مجلس است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *