چرایی اجبار مردم برای خرید خودرو داخلی


حجت‌الاسلام رضا باقری بنابی منتخب مردم بناب در مجلس یازدهم و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم در گفتگو با خبرنگارپارلمانی پایگاه خبری سادس:
تمام تلاش مجلس یازدهم در این می‌باشد که به نحوی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل شود.

اگر بحث تولید داخل رونق بگیرد به طور طبیعی درآمد سرانه مردم افزایش می‌یابد که نتیجه آن حل مشکل معیشت و بیکاری مردم است، البته ما باید مسئله تولید را مهم تلقی کنیم و شعاری با آن برخورد نکنیم.

کیفیت محصولات داخلی موجب استقبال مردم از تولید ملی می شود، متاسفانه ما شاهد پایین ترین کیفیت در محصولات داخلی مخصوصا در صنعت خودروسازی هستیم.

زمانی که تولید کنندگان مخصوصا خودرو سازان کیفیت محصولاتشان را بالا نبرند هیچ کمکی به رونق تولید نخواهند شد و فقط مردم مجبور هستند از این محصولات استفاده کنند.

اگر بحث کاهش تعرفه‌ها و اجازه واردات خودروهای خارجی وجود داشته باشد مردم دیگر از خودرو‌های بی کیفیت داخلی خریداری نمی‌کنند.

چهار دهه از انقلاب گذشته است و ما نتوانستیم یک خودرو درشان جمهوری اسلامی طراحی و تولید کنیم و در عرصه بین المللی از آن دفاع کنیم.

متاسفانه چه در زمان قبل از تحریم و در دوران تحریم‌ها در ورود تکنولوژی به کشور غفلت و کم کاری شد ما باید هم اکنون با اتکا به توان داخلی کشور ورود تکنولوژی را فراهم و برای افزایش کیفیت تولیدات داخلی در شان مردم اقدام نماییم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *