راه های شکست امپراطوری رسانه ای غرب در انتخابات

سید امین الله تقوی مطلق در گفتگو با خبرنگار سادس ، گفت: نگاهی اجمالی به محتوای رسانه‌های خارجی که اخبار ایران را پوشش می‌دهند، بیانگر آن است که ناامید کردن مردم و بی‌اعتمادی نسبت به مسوولان در دستور کار آنان قرار دارد که هدف نهایی آن کاهش مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف همچون انتخابات ۲ اسفند است.

این کاندیدای انتخابات مجلس بیان کرد: به کارگیری حرف‌های نیش‌دار و ٢ پهلو، سوءظن نگاری، حرمت‌شکنی از اشخاص صاحب‌نام و مسوولان، افشاگری و انتشار اسرار و مطالب محرمانه و ایجاد التهاب و هیجان در تعابیر خبری از سوی گردانندگان این رسانه‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این رسانه‌ها تاب‌آوری مردم ایران را نشانه رفته‌اند، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی رسانه‌ای و در دراز مدت به دنبال تزریق یاس و ناامیدی در افکار ملت ایران هستند و در بحث انتخابات با نشانه رفتن مشارکت می‌خواهند پویایی و نشاط را از جامعه بگیرند.

تقوی مطلق بیان کرد: واقعیت این است که زندگی پویا و جامعه پویا بدون مشارکت مردم شکل نمی‌گیرد و از این رو این رسانه‌ها تلاش می‌کنند تا انتخابات را زیرسوال ببرند و مشروعیت نظام را خدشه‌دار جلوه دهند.

وی با تاکید بر اینکه با نزدیک شدن به ۲ اسفند جنگ روانی در رسانه‌های نظام سلطه گسترده‌تر خواهد شد، اضافه کرد: خنثی کردن پروپاگاندای امپراتوری رسانه‌ای آمریکا و متحدانش مستلزم شناخت و اتخاذ سیاست‌های رسانه‌ای درست و دقیق است.

وی اظهار داشت: میزان رضایت‌مندی و حمایت جامعه از هر نظامی بیانگر کارکرد آن است و در صورت پایین بودن مشارکت مردم در انتخابات، رسانه‌های اپوزیسیون با توجه به سابقه کارهای گذشته و استراتژی تدوین شده ناامنی را در دستور کار خود قرار خواهند داد و سعی در بحران‌آفرینی در عرصه داخلی و بین‌الملل خواهند داشت.

وی در پایان با اشاره به اینکه آنان علل و عوامل متعددی را بیان و سعی در مسموم کردن افکار عمومی خواهند داشت، بیان کرد: قطع یقین اگر مشارکت در انتخابات ۲ اسفند پایین‌تر از دوره‌های گذشته باشد، انسجام ملی و حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران را نشانه خواهند رفت.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *