هفته ۲۴ لیگ دسته اول فوتبال/ رقابت نود و گل ریحان بر سر رده دوم


هفته ۲۴ لیگ دسته اول فوتبال/ رقابت نود و گل ریحان بر سر رده دوم

هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول از امروز با یک دیدار شروع خواهد شد.

به گزارش سادس، هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال عصر امروز (جمعه) و از ساعت ۱۴:۱۵ با یک دیدار شروع می‌شود، فردا با هفت بازی ادامه می‌یابد و یکشنبه با یک بازی به پایان می‌رسد. در مهمترین بازی‌های این هفته از لیگ دسته اول، خوشه طلایی ساوه به مصاف مس کرمان می‌رود، نود ارومیه برابر داماش قرار می‌گیرد و گل ریحان برابر ملوان بازی خواهد کرد.

خوشه طلایی ساوه – مس کرمان (جمعه ۲۵ بهمن؛ ساعت ۱۴:۱۵)

پس از شکست ۲ بر یک هفته گذشته گل ریحان برابر داماش گیلان و پیروزی یک بر صفر خوشه طلایی برابر رایکا بابل، این تیم ساوه‌ای با ۴۱ امتیاز به رده دوم جدول  (پایین‌تر از مس رفسنجان) صعود کرد تا با  اختلاف پنج امتیاز در تعقیب مس رفسنجان (صدرنشین این رقابت‌ها) باشد. خوشه طلایی امروز به مصاف شاگردان حسینی می‌رود و اگر به فکر قهرمانی در لیگ یک و صعود به لیگ برتر است، باید بازی‌های باقیمانده را با پیروزی پشت سر بگذارد. این در حالی است که مس کرمان در سه دیدار گذشته خود متحمل هیچ شکستی نشده و این نشانگر آن است که خوشه طلایی کار دشواری برابر این تیم خواهد داشت.

نود ارومیه – داماش گیلان (شنبه ۲۶ بهمن؛ ساعت ۱۴:۱۵)

شاگردان بیاتلو (نود ارومیه) که با ۳۹ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ یک قرار دارند، این هفته برابر رقیب سرسختی به اسم داماش قرار گرفته اند و برای ماندن در بین مدهیان بالای جدول، باید مقابل رقیب به پیروزی برسند. این درحالی است که نود در پنج دیدار قبلی خود، متحمل یک شکست و چهار تساوی شده است. حال آنکه بازیکنان داماش هفته گذشته برابر گل ریحان رده دومی به پیروزی رسیدند و از روحیه بالایی برخوردار هستند. باید دید در این دیدار جذاب از هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول، کدام یک از این دو تیم موفق به شکست دیگری خواهد شد.

گل ریحان البرز – ملوان (شنبه ۲۶ بهمن؛ ساعت ۱۴:۱۵)

گل ریحان یکی دیگر از مدعیان این فصل از لیگ یک است که بدون هیچ شکستی تا هفته بیستم پیش آمد. با این وجود آنها در سه هفته گذشته با دو شکست و یک تساوی، نتایج خوبی کسب نکرده‌اند و هفته گذشته با شکست برابر داماش به رده سوم سقوط کردند اما این هفته برابر ملوان قرار می‌گیرند و برای افزایش روحیه تیم، نیاز به پیروزی در این دیدار دارند.

همچنین گل ریحان و نود با ۳۹ امتیاز در این هفته به دنبال تصاحب جایگاه دوم از خوشه طلایی هستند و خوشه طلایی ساوه با ۴۱ امتیاز برای ماندن در رده دوم، باید ۳ امتیاز این هفته را کسب کند.

دیگر بازی‌های هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول:

شنبه ۲۶ بهمن:

مس رفسنجان – آرمان گهر ۱۴:۱۵

فجر سپاسی – رایکا بابل ۱۴:۱۵

سپیدرود رشت – سرخپوشان پاکدشت ۱۴:۱۵

نیروی زمینی – آلومینیوم اراک ۱۴:۱۵

استقلال خوزستان – شهرداری تبریز ۱۴:۱۵

یکشنبه ۲۷ بهمن:

بادران تهران – قشقایی شیراز ۱۴:۱۵

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *