سه عملیات پیش‌دستانه پلیس استان مرکزی و کشف 130 کیلو تریاک


سادس/مرکزی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: با تداوم طرح های عملیاتی پلیس استان در پیشگیری از ورود مواد مخدر به استان های مرکزی کشور 130 کیلوگرم تریاک در 3 عملیات مشترک پلیس استان در استان های فارس و کرمان کشف شد.

سردار”حسن مفخمی شهرستانی” امروز پنجشنبه 24 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم ترین طرح ریزی های عملیاتی پلیس استان که با توجه به نوع مطالبات مردمی در دستور کار قرار گرفت، برنامه ریزی راهبردی و اثربخش در پیشگیری از ورود مواد مخدر به استان بوده است.

وی اضافه کرد: در تداوم این راهبرد، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان موفق شدند 10 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر را که در زمینه قاچاق مواد مخدر از استان های مرزی کشور به استان های مرکزی فعالیت داشتند، تحت مراقبت های نامحسوس قرار دهد.

این مقام ارشد انتظامی در استان تصریح کرد:‌ سرانجام با تکمیل تحقیقات پلیس، با همکاری پلیس در استان های فارس و کرمان هر 10 قاچاقچی مواد مخدر شناسایی و در سه عملیات جداگانه دستگیر شدند و پنج دستگاه وسیله نقلیه از قاچاقچیان توقیف شد.

سردار مفخمی شهرستانی ادامه داد:‌ در عملیات مشترک پلیسی در استان فارس 30 کیلوگرم تریاک ‌و در دو عملیات مشترک دیگر در استان کرمان مقدار 70 کیلوگرم تریاک کشف شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *