سهیل واحدی: این بهترین نمایش من بود


سهیل واحدی - بازی‌خای داخل سالن آسیا

سهیل واحدی نفر صد و پانزدهم رنکینگ حرفه ای های اسنوکر مقابل تپچایا اون نوه، نفر بیستم رنکینگ جهانی از کشور تایلند قرار گرفت و با عملکرد فوق العاده توانست از سد این حریف قدرتمند بگذرد.

به گزارش سادس، سهیل واحدی اسنوکر باز ایرانی بعد از شکست نفر بیست رنکینگ جهانی در پاسخ به سوالی درباره درخشش در رقابت‌های مرحله اول اسنوکر آزاد ولز، گفت: بابت این پیروزی بسیار خوشحالم. البته آن‌گونه که مدنظرم بود نتوانستم تمام قدرتم رابه نمایش بگذارم. حریفم اشتباهاتی داشت و من توانستم از اشتباه او نهایت استفاده را ببرم.

این اسنوکر باز ایرانی ادامه داد: باتوجه به پیروزی که در مقابل این حریف به دست آوردم و همچنین روندی که در گذشته داشتم، توانستم اعتماد به نفس بالایی کسب کنم. همین اعتماد به نفس باعث شد که بتوانم در این بازی مهم به پیروزی برسم و بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم. اکنون به اعتقادی رسیدم که می توانم هر اسنوکر بازی را در جهان شکست دهم.

او در پاسخ به این سوال که چگونه موفق شدی حریفی که سرعتی بود را شکست دهی؟ یادآور شد: حریفم از توپ های بلند استفاده می‌کرد و باید برای هر شوت ۱۰۰ درصد توانم را می گذاشتم که اشتباه نکنم. باید ضرباتم را دقیق می زدم و به حریف هیچ شانسی نمی‌دادم.

واحدی افزود: البته حریفم بسیار سریع بود و من را در بعضی اوقات به دردسر می انداخت. فکر می کنم که با این مسابقه به همه اسنوکر بازان از جمله حسین وفایی این اعتماد به نفس را دادم که می تواند هر حریفی را شکست دهند.

او درباره عملکرد وفایی گفت: حسین هم بسیار خوب در اسنوکر ظاهر شده و من تلاش کردم که انگیزه و اعتماد به نفس بیشتری به او دهم.

واحدی در پاسخ به سوالی درباره وفایی و صعود او به جمع برترین‌های جهان، تاکید کرد: بسیار خوشحال شده و به وجد آمدم. افراد بسیار کمی هستند که بتوانند در جایگاه وفایی چنین عملکردی را داشته باشند.

این اسنوکر باز ایرانی در پایان افزود: کاری کردیم که اسنوکر برای خیلی‌ها الهام بخش باشد. موفق شدیم پنجره پیشرفت اسنوکر را به روی آنان باز کنیم. درباره حریف بعدی هم می‌توانم بگویم که من توانستم اعتماد به نفس بالایی را کسب کنم و معتقدم که در بازی بعد هرچیزی امکان پذیر است.

به گزارش سادس، سهیل واحدی با این برد در دور بعدی رقابت‌های ولز  مقابل سی جیا هوی از چین بازی خواهد کرد. این بازیکن در رده ۱۰۱ رنکینگ جهانی قرار دارد. 

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *