اولین دوره مربیگری جهانی هندبال بانوان در ایران با حضور مدرس خارجی


دیدار تیم‌های هندبال بانوان تاسیسات دریایی و هیئت هندبال اصفهان

دوره مربیگری درجه D جهانی هندبال برای بانوان با حضور مدرس خارجی برای اولین بار در ایران برگزار می شود.

به گزارش سادس، اولین دوره مربیگری جهانی هندبال با حضور مدرس جهانی ایلونا هیپکوا از کشور چک از شنبه به مدت یک هفته در محل فدراسیون هندبال برگزار می شود. این مدرس جهانی جمعه به ایران خواهد آمد. ۶۰ مربی هندبال که مدرک درجه یک دارند در این دوره شرکت خواهند کرد.

محمدرضا رجبی در گفت و گو با سادس در مورد این دوره مربیگری گفت: بعد از مکاتبات و رایزنی هایی که رییس فدراسیون در اجلاس جهانی سوئد داشت قرار شد یک دوره مربیگری برای بانوان در ایران برگزار شود. اکنون با آمدن مربی جهانی خانم به ایران این دوره مربیگری به مدت یک هفته برگزار خواهد شد. تعداد زیادی از مربیان خانم برای این دوره ثبت نام کردند اما با توجه به ظرفیت محدود و شرایط‌های لازم تنها تعداد ۶۰ نفر در این دوره حضور خواهند داشت. هزینه ثبت نام برای هر نفر متفاوت است چون برخی نیاز به اسکان هم دارند اما حدودا بین ۲ تا ۲ و نیم میلیون تومان است.

وی افزود: این برای اولین بار است که این سطح از مربیگری در ایران برگزار می‌شود. به ارتقای مربیان خانم ایرانی بسیار کمک خواهد کرد و مدرک بین المللی است که در همه جای دنیا معتبر است. آن‌هایی که این مدرک را بگیرند می توانند در سطوح بالاتر در سایر کشورها شرکت کنند. ایلونا هیپکوا جزو مدرسان جهانی است و از کشور چک به ایران می آید. برای حضور او در ایران رایزنی‌های زیادی انجام دادیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *