۲۴۰ گروه در «لیگ سرود» ثبت نام کردند

به گزارش سادس  محمدجواد توسلی روابط عمومی مرکز موسیقی «مأوا» درباره مسابقه لیگ سرود، گفت: تمامی گروه‌های سرود کشور در قالب مسابقه «لیگ سرود» می‌توانند در رقابت آزاد، هدفمند و عادلانه‌ای با هم رقابت کنند. این رقابت‌ها با هدف ترویج سرود، ایجاد ارتباط مستمر و با کیفیت با گروه‌های سرود، ارتقای سطح کیفی سرود و کاهش هزینه‌های گروه‌های سرود برگزار می‌شود.

وی درباره مراحل و جزئیات این مسابقه توضیح داد: مسابقات «لیگ سرود» در هشت مرحله برگزار می‌شود که در هر مرحله فایل‌های ارسالی بر اساس معیارهای لیگ توسط داوران امتیازدهی می‌شوند و جوایزی به گروه‌های برتر اهدا خواهد شد.

روابط عمومی مرکز مأوا درباره معیارهای داوران لیگ برای امتیازدهی به گروه‌ها گفت: از آنجا که سرود فعالیتی گروهی است، تعداد نفرات بیشتر در قالب یک گروه، در آرای داوران تأثیر خواهد داشت، همچنین تعداد لوکیشن‌های اجرای سرود از جهت تنوع لوکیشن قطعاً امتیاز بیشتری از سوی داوران خواهد داشت. هماهنگی گروه، تعداد مخاطبان و خلاقیت‌های گروه در اجرا نیز از جمله معیارهایی است که امتیازهای بیشتری را برای گروه به ارمغان می‌آورد.

توسلی با بیان اینکه تاکنون 240 گروه سرود در مسابقه «لیگ» ثبت‌نام کرده‌اند، تأکید کرد: امتیاز گروه‌ها در جدول جامعی در سایت «لیگ سرود» قرار می‌گیرد و در نهایت به سه گروهی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند جوایزی اهدا می‌شود.

روابط عمومی مرکز مأوا با بیان اینکه برگزاری تک‌ مسابقات سرودی در سال‌های اخیر از سوی مأوا با استقبال گروه‌های سرود کشور همراه بوده است، توضیح داد: ما پیش از طراحی ایده و اجرای پروژه «لیگ سرود» تک مسابقات متعددی را در ایام دهه فجر و اربعین برگزار کردیم که اتفاقاً استقبال گسترده مخاطبان از این مسابقات، انگیزه ما را برای اجرای «لیگ سرود» دو چندان کرد.

وی در پایان گفت: برگزاری «لیگ سرود» برای ما اتفاق تازه‌ای است که تصمیم داریم به صورت جدی آن را دنبال کنیم چرا که یکی از فعالیت‌های مهم (مأوا) تمرکز روی موضوع تولید و اجرای آثار فاخر و مؤثر در حوزه سرود است که باید بیشتر و گسترده‌تر از اینها مورد توجه قرار گیرد.

ثبت‌نام در مسابقات لیگ سرود از طریق سایت  soroudleague.ir صورت می‌گیرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *