کارنامه جهاد دانشگاهی در عرصه علمی،پژوهشی و فرهنگی درخشان است


سادس/قم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: کارنامه جهاد دانشگاهی در عرصه علمی،پژوهشی و فرهنگی و رفع آسیب‌ها درخشان است

بیژن سلیمان پور امروز در بازدید از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان قم عنوان کرد: نخبگان علمی، سرمایه‌های باارزشی هستند که باید به آنها بها بدهیم و ظرفیت‌های لازم را برای موفقیت آنها فراهم کنیم که در این زمینه جهاد دانشگاهی، بستری مناسب برای نخبگان و فعالان علمی و پژوهشی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم افزود: مسیر جهاد دانشگاهی رو به توسعه و پیشرفت است و تاکنون نیز خدمات ارزنده‌ای را در سطوح مختلفی ارائه کرده است.

وی تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌های بسیار بالنده جهاد دانشگاهی، ارتباط با نسل جوان است در این ارتباط بهترین شیوه‌‎ها را در مسیر آموزش و بهره‌وری از استعدادها و توانایی جوانان را به کار بگیرید، اگر چه در این باره موفقیت‌های خوبی داشته‌اید.

سلیمان پور بیان کرد: در همه مراحل باید به خدا توکل کنیم تا بتوانیم به رشد و تعالی برسیم، انسان موجودی کمال‌گراست و اگر در این کمال‌جوئی با اخلاق و انسانیت رفتار کند، می‌تواند به بهترین موفقیت‌ها و نقطه کمال دست یابد.

وی خاطرنشان کرد: ایران کشوری دارای 7 هزار سال تمدن است و این کشور بهترین منشور حقوق بشری را در هزاران سال قبل به جهان ارائه کرده است و با همین تمدن نیز، اسلام را که کامل‌ترین دین بود با آغوش باز پذیرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: جهاد دانشگاهی در ابتدای انقلاب شکل گرفت و با روحیه انقلابی گام برداشت و انتظار می رفت در مسیر اهدافش نیز به بلوغ برسد که دستاوردهای جهاد دانشگاهی این بلوغ را نشان می دهد.

وی افزود: کارنامه جهاد دانشگاهی در عرصه علمی،پژوهشی و فرهنگی و رفع آسیب‌ها درخشان است و این توانمندی‌ها بر کسی پوشیده نیست.

سلیمان پور بیان کرد: باید جامعه را بر اساس حقیقت، مدیریت و از شعارزدگی و تداخل حوزه ها و تفسیر به رای قوائد پرهیز کرد باید بتوانیم فضا را برای رشد و تعالی آماده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دنیا در سطح پیشرفته ای از علم و دانش قرار دارد و باید بتوان با نگاه علمی به رویدادها نگریست، با این سرعت پیشرفت که در جهان شاهد هستیم نباید روی مسائل پیش پا افتاده که جنبه فردی و سلیقه ای دارد تکیه کنیم تا مبادا از غافله دانش و علم عقب بمانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم عنوان کرد: گفتمان جامع مدیریتی در کشور می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات و کاستی‌ها باشد.

وی گفت: جهاد دانشگاهی در بسیاری از زمینه‌های علمی به رشد و توسعه دست یافته است و موفقیت‌های بیشماری در تجاری سازی ایده‌ها و فعالیت‌های علمی و پژوهشی و تولید سلولهای بنیادین دارد.

سلیمان پور تصریح کرد: نباید اجازه داد برخی از موانع و بروکراسی‌ها، مسیر پیشرفت و تحقق اهداف جهاد دانشگاهی را مسدود کند.

انتهای پیام/

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *