پیشنهاد شورای شهر به «آروین» برای رفتن به مرخصی


رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر اسلامی تهران در مورد خبر قصد استعفای یک عضو در پی حوادث اخیر گفت: شورای شهر به این عضو پیشنهاد داد تا به مرخصی برود و استراحت کند.

به گزارش سادس، زهرا صدراعظم نوری ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر اسلامی تهران با حضور در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط فعلی جامعه که  ملتهب و دارای غم و اندوه است ما نمایندگان مردم نیز همراه مردم هستیم و تلاش می‌کنیم تا با همراهی و همدلی رنج و آلام آنها را کاهش دهیم. براین اساس بهاره آروین روز یکشنبه در صفحه شخصی خود در مطلبی اندوه، تاثر و ناراحتی خود را منکعس کرد اما استعفایی مطرح نشده و تا حالا هم استعفا به صورت مکتوب ارایه نشده است.

وی با اشاره به طرح این موضوع در جلسه هم اندیشی صبح امروز که عضو مذکور نیز حضور داشت، گفت: ما یک جمع 21 نفره هستیم و تصمیمات این چنینی را در جلسات هم اندیشی که با حضور همه اعضا برگزار می‌شود، مطرح می‌کنیم و این در حالی است که در این حادثه مدیریت شهری و شورا نقشی نداشتند.

نوری با بیان این که هرچه براثر این اتفاق به داغ‌دیدگان و مردم بگویم کم است، اظهار کرد: با این حال رفتن از صحنه موثر نیست و به همین دلیل شورای شهر به این عضو پیشنهاد داد تا به مرخصی برود و استراحت کند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *