خیرآبادی: ناشنوایان فرنگی‌کار می‌توانند برای نخستین بار قهرمان جهان شوند


جمشید خیرآبادی

مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان گفت: هدف‌گذاری بر این است تا تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان را در جهان مطرح کنیم.

جمشید خیرآبادی در گفت و گو با سادس، درباره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان اظهار کرد: این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ دی در اهواز برگزار خواهد شد که در پایان این رقابتها نفرات اول تا سوم به تیم ملی دعوت می‌شوند که این نفرات پس از ارزیابی در چند رقابت درون اردویی و مسابقات داخلی بهترین‌ها برای مسابقات جهانی که خرداد در ترکیه برگزار می‌شود، گزینش خواهند شد.

وی گفت: تلاش بر این بود که زودتر مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان را برگزار و نفرات برتر را شناسایی کنیم تا آنها را سریعتر در شرایط تمرینی و اردویی قرار دهیم که متاسفانه این شرایط فراهم نشد. بنابراین بعد از پایان مسابقات قهرمانی کشور بلافاصله اردوی تیم ملی را تشکیل خواهیم داد تا عقب‌ماندگی گذشته را جبران کنیم.

مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان در پاسخ به این پرسش که چقدر امید به قهرمانی تیم کشتی فرنگی در جهانی ترکیه دارید، خاطر نشان کرد: این تیم در رقابتهای جهانی ۲ سال پیش پنجم جهان شد، اما این بار هدف‌گذاری بر این است که روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم. هر چند کار سختی است اما با حمایت فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان قطعا می‌توانیم تیم آماده و خوبی را راهی ترکیه کنیم تا برای نخستین بار قهرمان جهان شویم.

خیرآبادی گفت: برای آماده‌سازی بهتر کشتی‌گیران ناشنوا و پیشرفت سریعتر عملکرد آنها سعی داریم شرایطی را فراهم کنیم تا کشتی‌گیران سالم حریف تمرینی برای کشتی‌گیران ناشنوا شوند. متاسفانه بعد از مسابقات جهانی تهران کشتی‌گیران ناشنوا هیچ اردوی تدارکاتی نداشتند و از تمرینات به دور بودند، برای این که سطح کیفی کشتی‌گیران را افزایش دهیم سعی داریم سریعتر برنامه‌های تدوین شده را عملیاتی کنیم تا به هدف پیش‌بینی شده خود دست پیدا کنیم.

وی با بیان این که یکی از آرزوهای من کار کردن با کشتی‌گیران ناشنوا بود، خاطرنشان کرد: دوست داشتم بدون هیچ چشم‌داشتی با کشتی گیران ناشنوا کار کنم و تجربیات خود را در اختیار آنها بگذارم. به همین خاطر برای این که بتوانیم در این تیم زودتر به نتیجه لازم برسیم قصد دارم یکی از مربیان تیم را از بین خود ناشنوایان انتخاب کنم تا درک بهتری نسبت به عملکرد فنی کشتی‌گیران ناشنوا داشته باشیم.

مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان در پایان اظهار کرد: تلاش بر این است که در تمام رده‌های سنی به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *