برگزاری جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستان با حضور رئیس مجلس


نماینده استان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها از برگزاری جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستان با حضور دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در چابهار خبر داد.

به گزارش سادس، امیرحمزه قادری نماینده استان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان ها با اشاره به وضعیت استان متبوعش اظهارداشت: در این هوای بسیار سرد برخی از مردمان، کودکان و زنان هنوز در محاصره آب هستند و به وسیله قایق و بالگرد به آن ها امداد رسانی می شود.

وی با بیان اینکه ارتباط جاده ای با چندین شهرستان برقرار نیست گفت: ضمن تقدیر و تشکر از هلال احمر و نیروهای امدادی؛ باید گفت این نهادها با شرایط سختی در حال خدمات رسانی هستند و در این راستا امکانات کم استانی جوابگو نیست. از پایتخت و سایر شهرها درخواست داریم در این راستا اقدامات لازم را انجام دهد.

نماینده استان سیستان وبلوچستان همچنین در ادامه از برگزاری جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستان با حضور دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در چابهار خبر داد و بیان کرد: از استاندار جهت این هماهنگی با رئیس مجلس تشکر می کنم. امید می رود تصمیماتی اخذ شود که هر چه سریعتر این مشکل مرتفع شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، قادری در ادامه با اشاره به خسارات وارد شده، تصریح کرد: بیشترین خسارت ها به زیرساخت‌ها بوده است. محصول موز آماده برداشت بود که در اثر سیل از بین رفت. مناطق دشت یاری و زرآباد نیازمند دست یاری هموطنان هستند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *