بارسا ۴۱ درصد گل‌هایش را از دست داد


لوییس سوارس

لوییس سوارس یکی از تاثیرگذارترین بازیکن‌های بارسلونا در این فصل بود که به دلیل آسیب دیدگی نمی‌تواند چهار ماه تیمش را همراهی کند.

به گزارش سادس و به نقل از آس، آسیب دیدگی لوییس سوارس برای بارسلونا اتفاق تلخی محسوب می‌شود. چهار ماه دوری از میادین به دلیل آسیب دیدگی از زانوی راست موجب شد باشگاه کاتالانی یکی از بهترین مهره‌های خود را از دست بدهد. آبی اناری ها در این فصل ۶۰ گل به ثمر رساندند (۴۹ گل در لالیگا، ۹ لیگ قهرمانان اروپا و دو سوپرجام اسپانیا) و سوارس در آنها نقش عمده‌ای داشته است. مهاجم اروگوئه‌ای در ۲۵ گل تیمش نقش مستقیم داشت (۱۴ گل به ثمر رساند و یازده پاس گل داد). این بازیکن در ۴۱.۶ درصد گل های بارسا تاثیرگذار بوده است که آمار بالایی به حساب می‌آید.

سوارس در حالی چنین آماری را به ثبت رساند که آسیب دیدگی داشت. مهاجم اروگوئه‌ای جزو بازیکنانی محسوب می‌شود که ویژگی حمایت از تیم را دارند. گل‌هایش برابر اینتر در هفته دوم لیگ قهرمانان و نقش داشتن در پیروزی برابر اسلاویا در پراگ موجب شد تیم کاتالانی به مرحله بعد صعود کند. سوارس تعیین کننده‌ترین بازیکن بارسا در بازی‌های خارج از خانه بوده است (به جز لیونل مسی). او در لگانس، ختافه، سن سباستین و در کورنیا نمایش خوبی داشت و گلزنی کرد. آبی اناری ها اکنون باید به دنبال بازیکنی باشند که بتواند جای خالی سوارس را پر کند. نام‌هایی همچون لائوتارو مارتینس، ادینسون کاوانی و پاکو آلکاسر روی میز هستند. هیچ یک ویژگی‌های مهاجم اروگوئه‌ای را ندارند اما بارسا باید با یک مهاجم خوب قرارداد امضا کند چون در ترکیب جایگزین مناسب ندارد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *