نخستین محموله مواد غذایی هلال احمر استان مرکزی برای سیل زدگان ارسال شد


سادس/مرکزی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از اعزام نخستین محموله مواد غذایی هلال احمر این استان برای سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

محمد محمدی در گفت‌وگو با سادس، با اشاره به اعزام نخستین محموله در بامداد ۲۳ دیماه سال جاری اظهار کرد: این محموله مواد غذایی شامل ۶۰۰ کارتن بسته غذایی یک ماهه، چهار هزار و ۱۷۷ بسته عدس، کنسرو لوبیا دو هزار و ۱۱۹ قوطی، شکر سه هزار و ۳۵۰ بسته، قند ۹۹۴ بسته ۷۰۰ گرمی و دو هزار و ۵۰۰ بسته ۹۰۰ گرمی است.

وی افزود: نخستین محموله مواد غذایی جمعیت هلال احمر استان مرکزی از محل اقلام دپوی امدادی ۱۶ گانه توسط یک دستگاه تریلی برای سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی با اشاره به فاصله زیاد استان مرکزی و استان سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل بعد مسافت، استان مرکزی به عنوان استان معین این استان سیل زده شناخته نشده است و از این رو درخواستی مبنی بر اعزام نیروی امدادی برای کمک‌رسانی به سیل زدگان دریافت نشده، اما با این وجود در حالت آماده باش هستیم و چنانچه تقاضایی مبنی بر اعزام نیروی امدادی و تجهیزات صورت گیرد، اقدام خواهیم کرد.

محمدی با تاکید بر اینکه هنوز دستورالعملی مبنی بر جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان به هلال احمر استان مرکزی صادر نشده است، گفت: چنانچه مردم و خیرین استان مرکزی تمایل به مشارکت در جمع آوری کمک‌های نقدی یا غیرنقدی برای سیل زدگان داشته باشند می‌توانند از طریق مراجعه به جمعیت هلال احمر استان و شعب شهرستانی یا واریز مبلغ به حساب ۹۹۹۹۹ بنام هلال احمر نزد همه بانک‌های کشور در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به اقدامات جهادی استان مرکزی در زمینه یاری رساندن به مناطق سیل‌زده گفت: استان مرکزی حضور موثری در مناطق سیل‌زده استان‌های لرستان و خوزستان در سال جاری داشته است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *