همه ی ما سرنشینان این هواپیما هستیم

سرویس سیاسی سادس – رضا نیلی : ما باعث شدیم این هواپیما از کرمان به سمت تهران پرواز کند و جشن تولد رئیس جمهور انقلاب اسلامی که بزرگترین پشتوانه آن مستضعفین هستند داخلش برگزار شود.

زمانی که حریف با وحدت، برنامه‌ریزی و رفتار کارشناسی شده به باطل، اذهان مردم را به سمت خود کشید، ما مشغول دعوا بودیم که آقای الف انصراف بدهد یا ب!!! یا اصلا نباید آقای فلانی بیاید! زمانی که حریف در انتخابات تخلف کرد و همه توان دولت را برای خود بسیج کرد که یک ملت شاهد تخلفات گستره اون در روز انتخابات بودند و … ما به جای مطالبه‌گری از نهادهای مربوطه ساکت شدیم! حرف نزدیم! که مبادا چپ نگاه نکرده باشیم به فلان نهاد!

زمانی که دیدیم کج دهنی می‌کند به ارزش‌های این ملت و حرفای رهبر عزیز ملت را برعکس تعبیر می‌کند، با طنازانه‌ترین نگاه توییت زدیم! و مقاله منتشر کردیم! که: وای چه کار زشتی کرد همه‌ی ما زمانی سوار این هواپیما شدیم که نفهمیدیم کجا مطالبه کنیم، کجا مسامحه کنیم، کجا جدل کنیم، کجا متحد باشیم!

پشت سر این هواپیما و سرنشینانش آه و نفرین مستضعفین هست، آه و نفرین مادران شهدا هست، که روزی هم گردن مارو هم خواهد گرفت، چون همه‌ی ما یکی از افراد همین عکس هستیم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *